Sociální sítě v řízení lidských zdrojů

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    1768864

Popis kurzu na míru Sociální sítě v řízení lidských zdrojů

Anotace:

Účelem semináře je seznámit účastníky s možnostmi využití nových médií, specificky sociálních sítí při řízení lidských zdrojů. Účastníci se naučí používat nejběžnější sociální sítě, k získávání informací a kontaktů, poskytování, ověřování a příjmu referencí, prezentaci firmy a volných pozic v rámci řízení lidských zdrojů a udržování dlouhodobých vztahů se zájmovými cílovými skupinami. Naučí se používat sociální média k ověřování uchazečů o zaměstnání, aktivnímu vyhledávání kandidátů na volné pozice. Současně se dozvědí, jaké jsou možnosti a reálné limity sociálních médií při této činnosti a naučí se na ně dívat kritickým způsobem.

Délka: 1 seminární den (cca 6 hodin)
Cena: dle místa a konkrétní náročnosti

Požadavky na účastníky: počítačová gramotnost. Znalosti sociálních sítí nejsou nutné, není určeno jejich pokročilým uživatelům.

Obsah semináře (hlavní body)

1. Sociální média; jejich principy a fungování
a. Co jsou to sociální média
b. Jak fungují sociální média
c. Postavení uživatele v sociálním médiu
d. Kontakty a konexe


2. Sociální média a HR management
a. Facebook, LinkedIn, Google+, Twitter
b. Kdo jsou uživatelé těchto médií v ČR, kolik jich je, jak se chovají
c. K čemu mohou být sociální média použitelná v HR
d. Prezentace firmy jako zaměstnavatele: jak na to
e. Získávání informací: co o zajímavých osobách prozradí sociální sítě
f. Management a udržování vztahů se zajímavými lidmi; potenciálními zaměstnanci, bývalými zaměstnanci, odborníky
g. Použití odborných skupin. Expertní vystupování HR v sociálních médiích
h. Automatizace použití sociálních médií
i. Možnosti a limity použití sociálních médií v HR managementu
Seminář kombinuje teorii a praxi, obsahuje řadu konkrétních příkladů, případových studií, pozitivních i negativních zkušeností. Cílem je, aby účastníci získali konkrétně použitelné znalosti, ale současně i nezkreslený a objektivní náhled na možnosti a vlastnosti sociálních médií.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace