Sociální sítě - Facebook, Twitter a další

Popis kurzu na míru Sociální sítě - Facebook, Twitter a další

Jak funguje školení na míru

  • Upřesníme si, pro jaké pozice zaměstnanců je školení určené a jak budou dotyčné osoby se získanými informacemi dále nakládat.
  • Vytvoříme osnovu školení a po jejím schválení celou prezentaci.
  • Zvolíme vhodnou formu - půldenní školení, celodenní školení nebo dlouhodobější kurz. Pro školení můžeme zařídit i školicí místnost, pokud nemáte ve firmě vhodné prostory.     

Témata, která můžeme zařadit do osnovy:

Facebook

  • Jaký je marketingový mix vhodný pro sociální média a sítě
  • Jak vypadá český i světový Facebook
  • Jaké nástroje mohou firmy na Facebooku využívat a k čemu slouží
  • Jak vytvořit firemní Stránku, krok po kroku, s řadou praktických tipů
  • Jak firemní Stránku spravovat, plnit a provozovat
  • Jak propojit webové firemní aktivity s aktivitami sociálním
  • Jak podnikat na Facebooku v souladu s pravidly
  • Jak komunikovat (ale také  jak nekomunikovat) na Facebooku
  • Jak měřit úspěšnost působení na Facebooku
  • Řešit krizové situace

Twitter:

  • Komunikovat jasně, stručně až telegraficky ve 140 znacích.
  • Vytvořit nový firemní komunikační kanál na sociální sítí Twitter.
  • Efektivně využít dostupné způsoby správy účtu na Twitteru .
  • Využít Twitter pro netradiční formy komunikace.
  • Začlenit Twitter do marketingového i komunikačního mixu vaší firmy.
  • Využít Twitter jako zdroj informací pro rozhodování.

Digitální PR

  • Co je to „digitální“ PR, jaké má nástroje a co přináší nového oproti doposud známému, klasickému PR
  • Jak komunikovat s novináři, jak je zaujmout, jak dodávat správně „digitální materiály“
  • Jak tvořit a psát tiskové zprávy tak aby fungovaly a těžily z digitálních možností (jako je například SEO)
  • Proč se bát či nebát krizové komunikace, co rozhodně nedělat
  • Jak monitorovat, vyhodnocovat komunikaci a PR, ať už vlastní nebo konkurenční
  • Praktické příklady povedených i nepovedených PR komunikací a aktivit
  • Jakou roli v digitálním PR  hrají samotné firmy, jejich zaměstnanci, fanoušci, dobrovolníci, PR agentury, marketing i reklama

Více informací o školeních na míru na stránkách Dobrého webu

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je šest a deset ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace