Simulační ténink pro majitele autodealerství Motor Management Today

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    662840

Popis kurzu na míru Simulační ténink pro majitele autodealerství Motor Management Today

Proč číst dál?
Chcete poskytnout Vašim lidem trénink, který je bude nejen vzdělávat, ale i mimořádně bavit? Prošli vaši lidé již řadou kurzů a nyní chtějí změnu, která „přetaví“ jejich znalosti a zkušenosti do praktických dovedností, jejichž přínos na místě ověří? Potřebujete, aby manažeři a pracovníci nahlíželi na firmu jako na svou, chápali souvislosti, šetřili náklady a usilovali o zisk? Chcete je naučit spolupráci a rozbourat bariéry mezi úseky, mezi prodejem a servisem? Jde Vám o to, aby lidé ve firmě věděli nejen co zítra, ale viděli mnohem dál? Ano? Potom čtěte dál!

Co je to manažerský trenažér MMT – Motor Management Today
Jedná se o simulační trénink určený pro všechny manažerské pozice v oblasti autodealerství. Tréninky umožní účastníkům vidět „autobusiness“ z ptačí perspektivy, a tak porozumět klíčovým faktorům úspěchu. Při tréninku vedou jednotlivé týmy účastníků svá vlastní dealerství a soutěží s ostatními skupinami v rámci běžného obchodního procesu. Pořizují zásoby, prodávají nové vozy, ojetiny, náhradní díly i příslušenství, řídí zákaznický servis, předprodejní kontrolu a servisní služby, musí se vypořádat s dlužníky, věřiteli, platit výdaje a poskytovat půjčky.
Trénink je vyvinutý a neustále zdokonalovaný společností Business Today International, která má svá zastoupení po celém světě. SMARTER Training and Consulting adaptuje tréninky BTI na konkrétní podmínky klientů v ČR a SR. Pomocí simulačních tréninků BTI zdokonalují své manažerské dovednosti manažeři ve vyspělých ekonomikách a nyní i v Česku a na Slovensku. Simulační trénink je oceňován proto, že plně využívá dosavadních znalostí a zkušeností účastníků a během tréninku je prohlubuje a dává do reálných souvislostí.

Čelte reálným problémům a situacím!
V průběhu tohoto simulačního trenažéru účastníci:
- vyjednávají s koncovými zákazníky (slevy, doplňkový prodej, záruční podmínky apod.)
- hledají rovnováhu mezi dokonalým zákaznickým servisem a ziskovostí
- analyzují marketingové trendy
- pořizují zásoby a rozhodují o jejich objemu a složení
- nabírají nové zaměstnance a řídí jejich pracovní náplň
- hledají cesty, jak úspěšně kontrolovat náklady se současným udržením kvalitních služeb
- kontrolují finance a vytvářejí plány

Bude to pro Vás užitečné?
Pokud je pro Vás důležité, aby Vaši lidé porozuměli „businessu“ firmy, uvědomili si, jak mohou sami přispět k jejímu rozvoji, získali celistvý obraz o firemních procesech a jejich vztazích, dokázali porozumět trhu, klientům, ale i kolegům z jiných úseků, potom jste na správné adrese.
Manažerský trenažér si klade čtyři základní cíle:
1) Vytvořit na tréninku situace, které věrně simulují praxi dealerství, nutí k akci, k rozhodnutím účastníků - týmů manažerů
2) Ukázat důsledky strategických i operativních rozhodnutí, které účastníci učinili, včetně dopadů na rozvoj svěřené firmy
3) Srovnat různé přístupy, které týmy účastníků během simulační hryzvolily, navodit tržní prostředí, soutěž mezi týmy
4) Poskytnout pocit úspěchu a výhry při efektivním vedení fiktivní firmy a naopak využít zkušenosti z nesprávných kroků.

Jak simulační trénink probíhá?
Účastníci vytvoří 2 – 4 členné manažerské týmy, kterým jsou svěřeny firmy a oni mají za úkol promyslet její strategii. Celá firma, zařízení, peníze, zásoby, pracovníci … vše je před nimi na „hrací desce“, vše je názorné a hmatatelné. Po ruce mají banku, dodavatele, marketingovou průzkumnou agenturu… K dispozici mají „manuál procesů“, které věrně odrážejí kroky, které musí každý dealer (koncesionář) dělat v oblasti marketingu, prodeje, servisu, ale i financí dělat. Součástí manuálů jsou například i finanční výkazy. Týmy mají možnost se svobodně rozhodnout, co, jak a s jakými zdroji a prostředky budou v rámci dealerské činnosti dělat, jak „vsadí“ na dostatek nových vozů, na ofenzivní prodej, na práci servisu a prodej náhradních dílů. Mají možnost svá rozhodnutí opřít o vlastní zkušenosti, ale i o zakoupená data z marketingových výzkumů apod.
Se svými nabídkami vstoupí na fiktivní trh a budou s ostatními týmy soutěžit o získání poptávky, objednávky od klientů. Výsledky svého podnikání týmy vždy po ukončení daného období vyhodnotí, lektor společně s účastníky analyzuje výsledky a hledá příčiny úspěchu i neúspěchu. Jsou vyvozovány konkrétní závěry a týmy korigují své počínání.
Simulace je nejen soutěživou hrou, ale formou rozborů a cvičení jsou objasňovány výhody i nevýhody různých postupů a přístupů „hráčů“. A jak to končí? Mnozí účastníci říkají „škoda, že to právě končí, ještě máme výborný záměr…“


Co to Vašim lidem přinese?
- Peníze až na prvním místě: trénink „odtajní“ pro účastníky finanční toky a ukáže jim finanční důsledky jejich rozhodnutí
- Změna je život: naučí tvořit a zavádět do praxe nové strategie, úspěšně projít transformacemi a restrukturalizacemi
- Trh je náš pán: ukáže hodnotu dobré značky a pověsti u klientů, naučí pečovat o klienty a plánovat jejich rozvoj
- Využívání omezených zdrojů: naučí šetřit náklady, maximalizovat zisk, měřit výkon, zvyšovat hodnotu pro majitele a importéra
- Business z ptačí perspektivy: poskytne komplexní pohled na marketing, obchod, finance a celý řetězec dealerství
- Synergie v praxi: pomůže rozbourat bariéry mezi úseky (prodej – servis), nastaví nová kritéria pro rozvoj manažerů

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace