Recruitment

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    406244

Popis kurzu na míru Recruitment

Lidské zdroje jsou to nejcennější, co firma má. S takovým výrokem jste se jistě mnohokrát setkali a má už spíše charakter fráze. Tím ovšem nepřestal být pravdivý. Navíc lidské zdroje nejsou pouze to nejcennější, co firma má, je to také to nejdražší.

Hledání nových pracovníků je obtížná a nákladná záležitost. Neobsazené posty znamenají často ještě výraznější ztráty. Následky chybných rozhodnutí při hledání a získávání nových pracovníků mívají rovněž značné finanční dopady.

Manažeři se celého procesu zúčastňují stále častěji a ve větší míře. To je jistě v pořádku. I tam, kde je výběr pracovníků zejména úlohou personálního oddělení, zůstává na manažerovi, aby co nejpřesněji popsal, koho vlastně má personalista najít. Častější je situace, kde se personalista v různé míře procesu zúčastňuje, hlavní slovo při výběru však má příslušný manažer. A to i přesto, že na rozdíl od personalisty není manažer pro tuto činnost vybaven příslušnými znalostmi a dovednostmi.
Charakter kurzu:

2 denní interaktivní kurz s řešením případových studií a praktickým nácvikem

maximální počet účastníků: 8

cena zahrnuje: pozvánku, vlastní trénink, tištěné materiály a certifikát pro každého účastníka
Pro koho:

všichni, kdo se zúčastňují výběru a náboru nových pracovníků mimo svůj hlavní obor (manažeři všech linií)
Cíl:

* pochopit recruitment jako proces a zaměstnání jako vztah dvou stran

* pochopit jednotlivé fáze výběru pracovníků

* zvládnout přípravu a konkretizaci kritérií pro výběr pracovníků

* zvládnout přípravu a provedení přijímacího pohovoru

* seznámit se s činností předcházející vlastní pohovor a s činností navazující na výběrový proces
Osnova:

* Recruitment jako proces

* Jednotlivé etapy

* Určování kritérií pro výběr pracovníků = koho vlastně hledáme?

* Kde svého kandidáta najdu? (Hledání uvnitř firmy, u konkurence, na školách...)

* Jak svého kandidáta poznám?

* Předvýběr kandidátů (např. podle životopisů)

* Příprava pohovoru

* Vedení přijímacího pohovoru (vhodné otázky, místo, struktura)

* Vlastní výběr kandidátů (= zhodnocení pohovorů)

* Další možné postupy (doplňkové metody, testy, assessment centra)

* Práce po pohovorech

* Jak kandidáta přesvědčíme, aby nastoupil právě k nám?

* Zkušební období
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace