Public relations = práce s veřejným míněním

Kurz na míru

Základní info

Cíl: Důkladně se seznámit se všemi nástroji public relations a s tím, jakým způsobem je využívat pro komunikaci firmy.

Obsah:
Public relations (PR) a jeho nástroje, vztah mezi PR a reklamou, prodejem a ostatními nástroji
Interní a externí PR
Zhodnocení pozice Vaší organizace na trhu, stanovení cílů, určení konkrétních kroků a cílů pro kampaň, stanovení rozpočtu, způsoby vyhodnocování výsledků
Interní a externí PR
Současné PR
Public relations a základní zásady pro řešení krizových situací (konfliktní a krizové situace, krize, prevence, analýza, krizový scénář, zásady krizové komunikace, PR kampaně, způsoby mediální sebevraždy)
Komunikační struktura společnosti (evropský model, americký model, česká realita)

Public relations = práce s veřejným míněním

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a pět ? Součet zapište číslicemi.