Public relations = práce s veřejným míněním

Popis kurzu na míru Public relations = práce s veřejným míněním

Cíl: Důkladně se seznámit se všemi nástroji public relations a s tím, jakým způsobem je využívat pro komunikaci firmy.

Obsah:
Public relations (PR) a jeho nástroje, vztah mezi PR a reklamou, prodejem a ostatními nástroji
Interní a externí PR
Zhodnocení pozice Vaší organizace na trhu, stanovení cílů, určení konkrétních kroků a cílů pro kampaň, stanovení rozpočtu, způsoby vyhodnocování výsledků
Interní a externí PR
Současné PR
Public relations a základní zásady pro řešení krizových situací (konfliktní a krizové situace, krize, prevence, analýza, krizový scénář, zásady krizové komunikace, PR kampaně, způsoby mediální sebevraždy)
Komunikační struktura společnosti (evropský model, americký model, česká realita)

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je tři a dvě ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace