Profesionální prodej II

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    94507

Popis kurzu na míru Profesionální prodej II

Program je určen pro obchodní zástupce , jejich managery , marketingové pracovníky

Délka programu : 2 dny

Obsah tréninku:
Komunikace
- pojem komunikace
- typy a rozdíly v komunikaci
- image firmy a osobnosti - prostředek komunikace
- sebeúcta a sebeprezentace - tajemství kouzla osobnosti
Aktivní naslouchání - první fáze komunikace
fyziologické a psychologické předpoklady pro aktivní naslouchání
chyby v naslouchání
rizika naslouchání
tři způsoby aktivního naslouchání
čemu naslouchat
Kladení otázek - další fáze komunikace
otázka předurčuje odpověď
základní typy otázek
čemu se při otázkách vyhnout
Nonverbální komunikace
co je to nonverbální komunikace a co prozrazuje
gesta a postoje důležité při prodeji
mimika,pohledy,pantomimika, hlasový projev a oblečení - důležité signály vysílané k zákazníkovi
interpersonální zóny - podvědomá obrana člověka
vyjadřování se o konkurenci - důležitá složka kontaktu se zákazníkem
uplatňování principů WIN-WIN - neodmyslitelný základ dlouhodobé
spolupráce
Efektivní komunikace - cíl každého jednání ve stylu spolupráce
bariéry komunikace
prostředky k otevřené komunikaci
šest kroků komunikačního trychtýře
cíl komunikace - získat, ověřit a předat informace
Práce s námitkami
přesvědčování a námitky
proč zákazník namítá
Princip práce s námitkami - 4 kroky
určení námitky
pochopení námitky
ověření námitky
vyřešení / zodpovězení námitky
Praktický nácvik komunikačních technik za účelem získání příslušných informací stejně jako principy práce s námitkami jsou součástí tohoto programu
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace