Profesionální prodej I

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    94506

Popis kurzu na míru Profesionální prodej I

Program je určen pro obchodní zástupce , jejich managery , marketingové pracovníky

Délka programu : 2 dny

Obsah tréninku:
Struktura obchodu-distribuční kanály
současná situace na trhu České republiky
( charakteristiky, vývojové trendy, zahraniční obchodní řetězce a domácí subjekty)
výrobci v konkurenčním prostředí
( uvádění nových výrobků, výroba no name výrobků, zavádění "zastřešující? značky, spolupráce výrobců při distribuci, vyjednávání se zahraničními řetězci, distribuční cesty ke spotřebiteli)
velkoobchody
( typy, konkurence versus spolupráce, "řetězení? velkoobchodů )
maloobchodní jednotky
( hypermarkety, supermarkety, obchodní domy, samoobsluhy, prodejny pultového typu)
- spotřebitel
( nákupní zvyky a chování české populace, evropský maloobchod a spotřebitelské preference)
Zodpovědnosti obchodního zástupce
sedm zodpovědností - nedílná součást pracovní náplně
Prodejní nástroje obchodního zástupce
sedm prodejních nástrojů - naši pomocníci při prodeji
Obchodní návštěva - příprava a vlastní průběh
sedm profesionálních kroků :
- přípravná fáze
- kontaktní fáze
- zjištění potřeb-revize plánů
- presentace
- merchandising
- administrativa
- analýza

Presentační techniky - pět základních kroků při představování výrobku / služby
Vlastnosti a výhody - základní kámen prezentace
Vlastní prezentace
- shrnutí situace
- myšlenka-řešení
- jak to pracuje
- výhody
- závěr-uzavření obchodu

Praktický nácvik prezentací a prezentačních technik je součástí tohoto programu.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace