Produktový marketing

Kurz na míru

Základní info

Cíl: Nalezení optimální organizační formy pro plánování a řízení Vašich produktů. Dozvíte se podrobné informace k cenové politice a možnostech aplikace v prodeji.

Obsah :
Rozbor sortimentní politiky firmy, určení ekonomického a životního cyklu produktu z pohledu redukce či rozšíření sortimentní řady
Kalkulace nákladů firmy z pohledu manažerského účetnictví, metody kalkulace nákladů v obchodě, posouzení systému udělování zákaznických slev
První část cenové politiky: elasticita poptávky a nabídky, křížová a příjmová elasticita
Práce s bodem zvratu (B.E.P.), ocenění rizik projektového řízení pomocí multiplikačních koeficientů, stanovení objemových a cenových citlivostí
Druhá část cenové politiky: cenové strategie, psychologické faktory stanovení ceny, možnosti stanovení ceny v konkrétní situaci s ohledem na náklady, kupujícího a konkurenci

Produktový marketing

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a pět ? Součet zapište číslicemi.