Prodej po telefonu

Základní info

Bez telefonu se dnes v prodeji neobejdete, a to nejen při navazování nových kontaktů, ale zároveň i při řešení standardních požadavků vašich klientů. Lze dnes prodat produkt či službu po telefonu? Co udělat pro to, abych byl při prodeji po telefonu co nejúspěšnější. Máte dostatek zkušeností s obtížnějšími situacemi při telefonátu se zákazníkem?

Obsah:

  • Rozdíl mezi osobní a telefonickou komunikací
  • Struktura obchodního rozhovoru po telefonu
  • Poznání typů otázek a jejich odlišností
  • Zásady správné nabídky po telefonu
  • Rozdíl mezi parametrem a užitkem
  • Používání základních uzavíracích technik
  • Praktický nácvik za pomoci unikátních nástrojů

Rozsah: 1-2 dny

Prodej po telefonu

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a tři ? Součet zapište číslicemi.