Prodej po telefonu

Popis kurzu na míru Prodej po telefonu

Bez telefonu se dnes v prodeji neobejdete, a to nejen při navazování nových kontaktů, ale zároveň i při řešení standardních požadavků vašich klientů. Lze dnes prodat produkt či službu po telefonu? Co udělat pro to, abych byl při prodeji po telefonu co nejúspěšnější. Máte dostatek zkušeností s obtížnějšími situacemi při telefonátu se zákazníkem?

Obsah:

  • Rozdíl mezi osobní a telefonickou komunikací
  • Struktura obchodního rozhovoru po telefonu
  • Poznání typů otázek a jejich odlišností
  • Zásady správné nabídky po telefonu
  • Rozdíl mezi parametrem a užitkem
  • Používání základních uzavíracích technik
  • Praktický nácvik za pomoci unikátních nástrojů

Rozsah: 1-2 dny

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a jedna ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace