Přátelský přístup k zákazníkovi

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    92047

Popis kurzu na míru Přátelský přístup k zákazníkovi

Strategie zaměřená na zákazníka
Pravidla obchodního styku
Úsměv - základ komunikace
Aplikace základních pravidel dobré komunikace
Zvládnutí nástrojů dialogu s klientem
Zákazník - jeho vyjádřená a skrytá očekávání
Návrh řešení uspokojivého pro klienta a přijatelného pro firmu
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace