Péče o zákazníka

Popis kurzu na míru Péče o zákazníka

Tento kurz je určený všem pracovníkům jednajícím přímo se zákazníky. Cílem kurzu je pomoci pracovníkům pultového a osobního prodeje zlepšit komunikaci při přímém kontaktu se zákazníky, přispět ke zvýšení image firmy a pomoci vytvořit a upevnit dobré návyky v práci s klienty. Částí kurzu je nácvik v komunikaci s nesnadnými a náročnými zákazníky. Kurz vedený tréninkovou metodou s použitím výukových videofilmů.

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je osm a tři ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace