Péče o zákazníka

  • Kurz na míru

  • ID akce:
    24835

Popis kurzu na míru Péče o zákazníka

Tento kurz je určený všem pracovníkům jednajícím přímo se zákazníky. Cílem kurzu je pomoci pracovníkům pultového a osobního prodeje zlepšit komunikaci při přímém kontaktu se zákazníky, přispět ke zvýšení image firmy a pomoci vytvořit a upevnit dobré návyky v práci s klienty. Částí kurzu je nácvik v komunikaci s nesnadnými a náročnými zákazníky. Kurz vedený tréninkovou metodou s použitím výukových videofilmů.

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace