Mystery shopping / mystery calling

Popis kurzu na míru Mystery shopping / mystery calling

 

Zacílení a měření efektivity rozvojových programů

 

‒  realizace mystery visits/calls pro identifikaci silných a slabých stránek

‒  zajištění objektivity nezávislých hodnotitelů – vždy alespoň dvě návštěvy / dva hovory dvou různých hodnotitelů

‒  výběr sledovaných oblastí / zaměření dotazníku vždy ve spolupráci se zadavatelem

‒  seznámení účastníků s výstupy formou krátkých individuálních rozhovorů

‒  výstupní zpráva s doporučeními pro individuální rozvoj a návrh tréninkového konceptu

 

http://www.topvision.cz/nabidka/interni-vzdelavani-a-rozvoj/nase-sluzby/obchod-a-zvysovani-prodeje/

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a dvě ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace