Marketingové strategie v prodeji

Popis kurzu na míru Marketingové strategie v prodeji

Cíl: Získat přehled o možnostech využití marketingových nástrojů v zákazníkově rozhodovacím procesu a možnosti, jak zvýšit prodej poskytováním kvalitního servisu.

Obsah :
Posouzení rozhodovacího procesu zákazníků, použití komunikačních modelů pro aplikaci nástrojů komunikačního mixu (reklama a reklamní plánování, přímý marketing, podpory prodeje, sponzorování, publicita, redakční publicita)
Prodejní a komunikační dovednosti v osobním kontaktu
Zásady profesionálního prodeje
Přeměna obchodníků na marketingové týmy
Organizace marketingové činnosti
Řešení konfliktů
Sledování výkonnosti obchodních sil
Verbální a neverbální komunikace
Prezentace a osobní příprava
Techniky a principy uzavírání obchodu, přístup ke klientům, co se zákazníkům líbí
Poskytování služeb a servisu
Efektivní překonávání námitek

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a čtyři ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace