Marketing v praxi

Popis kurzu na míru Marketing v praxi

Cíl: Poznat marketingové principy a jejich užití v praxi, získat informace, co může efektivní uplatňování marketingu přinést pracovníkům obchodu, marketingu, prodejen obchodních firem.

Obsah:
Základní pojmy marketingu: potřeby, poptávka, výrobek, nabídka, cena, cenová relace, transakce a vztahy, jaké potřeby zákazníků uspokojujeme svými produkty?
Orientace na zákazníka, základní předpoklady přechodu na zákaznickou orientaci, co zákazníci očekávají od obchodu a služeb, jak integrovaný marketing spojuje potřeby vnitřního a vnějšího zákazníka.
Poznávání trhu a zákazníků, trhy a jejich definování, analýza spotřebního trhu, odklad tržního potenciálu a tržní kapacity, tržní podíl, skupina.
Marketingová strategie, poslání firmy, vize, identifikace vlastní strategie a strategie konkurentů, reakce na strategie konkurence, analýza SWOT.
Marketingový mix, základní nástroje ovlivňování trhu, popis působení jednotlivých nástrojů, definování tržních segmentů a mixů nástrojů pro tržní segment.
Marketingové pojetí výrobku a marketingová komunikace, současné pojetí kvality a užitku, životní cyklus výrobku, hloubka a šířka prodejního sortimentu, doplňkové vybavení a služby, reklama, podpora prodeje diskuse, případové studie.

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a dvě ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace