Marketing

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    587868

Popis kurzu na míru Marketing

Výhodou vnitrofiremních zakázek je možnost maximálně zvýšit efektivitu investic do oblastí vzdělávání s tím, že: 

  • Spolupráce je zahájena důkladnou analýzou potřeb konkrétní skupiny
  • rozvojový program je připraven pro konkrétní skupinu osob a je zaměřen na řešení konkrétních problémů firmy
  • získané znalostí, dovednosti sdílí skupina spolupracovníků - předpoklad zlepšení vzájemné komunikace, výkonnosti, spolupráce
  • lze kombinovat různé formy spolupráce a vytvářet integrovaná komplexní řešení dané situace
  • dojde ke zlepšení interpersonálních vztahů na pracovišti - vzájemné poznání účastníků v jiném prostředí a za jiných podmínek než v rutinním pracovním procesu
Vnitrofiremní zakázky realizujeme postupem:

1)analýza vzdělávacích potřeb, jejímž cílem je:

  • identifikace klíčových rozvojových cílů organizace
  • identifikace klíčových oblastí výkonu/výsledků pro jednotlivé cílové skupiny
  • porovnání aktuální úrovně výkonu jednotlivých pracovníků/skupiny
  • identifikace prioritních vzdělávacích a rozvojových potřeb jednotlivých pracovníků/skupin
  • návrh plánu vzdělávání a rozvoje jednotlivých pracovníků/skupin

2) návrh vzdělávací aktivity cílové skupiny, který obsahuje:

  • oblasti rozvoje
  • využité metody práce
  • rozsah spolupráce
  • způsob měření efektu vzdělávání
  • cenové podmínky programu

3) realizace dohodnutého rozvojového programu

4) vyhodnocení efektivity

Pro vnitrofiremní zakázky z oblasti marketingu sestavujeme program na základě analýzy vzdělávacích potřeb a sestavujeme výběr z možných modulů:

Témata vhodná pro vrcholové vedení:

  • základní atributy marketingové funkce společnosti
  • analýza vlivů změn vnějšího prostředí a prognóza jejich dopadů na společnost
  • hlavní faktory rozvoje konkurenceschopnosti firmy na otevřeném trhu
  • analýza konkurenčního potenciálu společnosti
  • marketingová strategie ve vazbě na vizi a poslání firmy
  • vyhodnocení SWOT analýzy
  • definování základních hodnot ve vztahu k externímu a internímu zákazníkovi
  • proces marketingového řízení - efektivní naplnění těchto hodnot v každodenní praxi
  • model marketingového potenciálu firmy
  • akční plánovaní pro systematické naplnění principů zákaznicky orientované společnosti
  • ...

Témata vhodná pro specialisty - obchodní a marketingové útvary

  • marketing a jeho postavení ve firmě
  • marketingově řízená firma
  • marketingové analýzy
  • SWOT analýza
  • organizace podniku
  • využití nástroujů marketingového mixu (výrobek, cena, distribuce, komunikace, podpora)
  • základy ekonomiky pro marketing
  • průzkum trhu, výzkum
  • psychologie prodeje, nákupní chování
  • reklama
  • informační marketingový systém
  • nákupní marketing
  • marketingový audit
  • marketingové plánování 
  •        ... 

marketing CIMA A a marketing CIMA B

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace