Manažer v hotelovém provozu

Popis kurzu na míru Manažer v hotelovém provozu

OBSAH
Manažer v hotelovém provozu
* Úloha a role manažera v hotelovém provozu
* Manažer hotelu a firemní kultura v prostředí orientovaném na služby
* Zákaznicky orientovaná firma
Autorita manažera a vedení lidí
* Co je autorita ?
* Formální a neformální autorita
* Tvorba a volba efektivního stylu vedení
* Rozbor řídících situací (interaktivní cvičení s diskusí)
Manažerské dovednosti
* Komunikační dovednosti manažera a autorita
* Asertivita jako komunikační styl
* Asertivita v práci manažera
Motivace zaměstnanců hotelu
* Podstata motivace, stimulace
* Zdroje motivace
* Motivační profil a stimulace (Jak ovlivnit své spolupracovníky?)
* Manipulace (Jak nemanipulovat druhými a nenechat manipulovat sebou?)
Stimulační faktory
* Hmotná odměna (zásady odměňování, nefinanční odměňování)
* Neformální hodnocení pracovníků (Jak pracovníky povzbudit, sdělit aktuální kritiku?)
* Vztahy na pracovišti – spolupracovníci (Jak dokáží pozitivní / negativní vztahy na pracovišti ovlivnit pracovní výkon?)
* Podnik (pracovní doba, image)
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je deset a pět ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace