Komunikace se zákazníky

Popis kurzu na míru Komunikace se zákazníky

O kurzu

  • Výcvik a školení účastníků v komunikačních dovednostech. Seznámení a výcvik v pozitivní komunikaci, asertivitě. V umění přesvědčit, vyvracet námitky a čelit kritice a ve všech dalších nezbytných komunikačních dovednostech, s kterými se může setkat obchodní zástupce.

Co se v kurzu naučíte

  • Naučíte se efektivně oslovovat zákazníka a překonávat bariéry v komunikaci. Osvojíte si nezbytné komunikační dovednosti a natrénujete si asertivní komunikační techniku.
  • Získáte ucelený pohled na činnost prodejce. Naučíte se kontaktovat a oslovit zákazníka, odhadnout jeho potřeby a strategii a najít klíčovou roli.
  • Osvojíte si způsoby práce, které vám pomohou se proklientsky orientovat a vhodnou argumentací zvládat konfliktní situace a ovládat svoje i zákazníkovy emoce pro potřeby vybudování stabilního a dlouhodobého vztahu se zákazníkem.

Komu je kurz určen

  • Obchodním zástupcům, prodejcům, zaměstnancům obchodních sektorů, pracovníkům klientských center

Pořádá:

  • PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o.

Místo konání:

  • Hotel Moskva Zlín, 6. patro
  • Školící místnost PROFIMA

Termíny kurzu:

  • 28. - 29.1.2015
  • 2 školicí dny

Cena:

  • 6 900 Kč + 21% DPH
  • Cena je uvedena za 1 osobu.
  • V ceně je zahrnuto občerstvení.

Kontaktní osoba:

  • Žaneta Tkadlečková
  • zaneta.tkadleckova@profima.cz
  • Mobil: +420 739 099 989
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je tři a deset ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace