Klientský přístup - back-office

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    510411

Popis kurzu na míru Klientský přístup - back-office

Tento kurz je určen pracovníkům back-office.

Seznámí se základními prvky budování firemní kultury ke klientskému přístupu v back-office. Definuje vnitřní a vnější klienty. Poskytne případové studie pro rozvoj klientského komunikačního procesu a zákaznické vnímání přidané hodnoty. Provede trénink řešení případových studií pro kontakt se zákazníkem formou videotréninku modelových situací se zpětnou vazbou od lektora.

Výstup: Formulace zásad a pravidel klientského přístupu.

Cíl: pracovníci back-office zvládnou základní techniky klientského přístupu

Rozsah kurzu: 1 den
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace