Kde a jak získat nové zákazníky, aneb jak co nejlépe na nové akvizice

Popis kurzu na míru Kde a jak získat nové zákazníky, aneb jak co nejlépe na nové akvizice

Prací každého obchodníka je nejen udržování vztahů se stávajícími zákazníky, ale také získávání nových zákazníků či příležitostí. Akviziční práce je nedílnou součástí obchodních aktivit. Jde o jediný způsob, jak udržovat zisk společnosti v určité hladině. Jak tedy přijít k novým zákazníkům? Co udělat pro to, abychom plnili obchodní plány?

Obsah:

  • Kdo jsou naši zákazníci a jak uspokojujeme jejich potřeby?
  • Proč firmy přicházejí o klienty?
  • Jak co nejefektivněji získat nové zákazníky?
  • Oslovení nového klienta a navázání kontaktu
  • Struktura prvotního telefonátu
  • Komunikace a jednání se zákazníkem
  • Znalost zákazníků a péče o ně
  • Přidaná hodnota a služby navíc
  • Věrnostní programy a prohlubování vztahů

Obsah: 1-2 dny

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a devět ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace