KAM - péče o zákazníka, zákaznicky orientované jednání firmy

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    699769

Popis kurzu na míru KAM - péče o zákazníka, zákaznicky orientované jednání firmy

hrth

Cíl kurzu:
Naučit se zásady péče o své zákazníky, objevovat způsoby, jak udržet dobré zákazníky, učit se analyzovat firemní postupy ke zlepšení služeb klíčovým zákazníkům.
Poznat marketingovou strategii ke kvalitnějším službám, vysvětlit si očekávání a motivace klíčových zákazníků.


Nejvhodnější pro:
Obchodníky, manažery v prodeji a službách, všechny, kteří se chtějí naučit práci s klíčovými zákazníky a rozvoj kvality služeb současného Key Account Managementu.

Obsah kurzu:
• Jak získat konkurenční výhodu
• Proč nejčastěji přicházíme o zákazníky
• Budování pozitivního vztahu s klienty
• Typologie zákazníků v praxi
• Očekávání klienta a změny firemních postupů
• Příležitosti ke zlepšení, reklamace, stížnosti
• Jak vnímá zákazník image firmy
• Marketingové strategie pro klíčové zákazníky
• Podpora komunikace ve vzájemných vztazích
• Systém řízení vztahů s klíčovými zákazníky
• Efektivní plánovité obchodování s klíčovými zákazníky


Poznámky:
Otazník
Práce spojená s péčí o klíčové zákazníky znamená stálé zvyšování nároků na kvalitní služby, kdy KAM sehrává velmi důležitou roli. Způsob, jakým dokáže zpracovávat informace o zákazníkovi, jeho schopnost zachytit signály budoucích změn, jeho umění zjistit a analyzovat příležitosti, to vše určuje budoucí vývoj efektivních výsledků společnosti.

Chcete zlepšovat své dovednosti Key Account Manažera? • Chcete lépe porozumět potřebám vašich klíčových zákazníků? •  Chcete znát motivaci vašich obchodních partnerů? • Chcete systematicky pracovat na rozvoji vztahů s vašimi důležitými zákazníky? • Chcete vědět dopředu o možných problémech klíčových zákazníků?
Naučte se nadstandardně pečovat o vaše klíčové zákazníky

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace