Jednání s klientem

Kurz na míru

Základní info

Cíl kurzu:   

Získat základní povědomí o důležitosti jednání a vyjednávání s klienty v každodenní praxi. Seznámit se s obecnými poznatky o jednání, vyjednávání a s jednotlivými strategiemi a taktikami vyjednávání. Dále s novými formami komunikace s klientem, výhodami i riziky této komunikace. Osvojit si komunikativní dovednosti nezbytné pro práci ve firmě, v institucích a organizacích státního a nestátního sektoru, vč. komunikace v týmu.

 

Rozsah kurzu

                 1 den (Rozsah i obsah lze upravit podle požadavků objednatele)

 

 

Obsah kurzu:  

       -            Důležitost jednání a vyjednávání

-           Strategie a taktiky jednání s klientem

-           Vztah s klientem v obchodním styku

-           Faktory ovlivňující volbu strategie jednání

-           Klasifikace taktik jednání

-           Příprava na jednání s klientem a obchodní rozhovor

-          Řízení vztahů se zákazníkem/klientem z krátkodobého a dlouhodobého hlediska v oblasti obchodu/práva

-                      -           Příprava prezentace a prezentační dovednosti

-           Vedení rozhovoru

-           Základy etikety obchodního/právního styku

-           Asertivní jednání

-           Prevence a řešení konfliktů

-           Etika v právu, v podnikání, ve zdravotní a sociální práci, ve státní sféře, etika v reklamě

 

Jednání s klientem

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.