Jak zvládat konfliktní a obtížné situace při rozhovoru se zákazníkem

Popis kurzu na míru Jak zvládat konfliktní a obtížné situace při rozhovoru se zákazníkem

Občasné konflikty jsou součástí naší každodenní práce a většina lidí je nemá ráda. Dokážeme konflikty vždy správně vyřešit? Můžeme z konfliktů čerpat informace? Jak co nejlépe „vyčistit ovzduší“?

Obsah:

  • Co je to konflikt?
  • Komunikace v emocích
  • Jak konfliktům nejlépe předcházet?
  • Metody řešení problémů
  • Role mediátora
  • Praktický nácvik a modelové situace

Rozsah: 1 den

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je pět a deset ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace