JAK PROPAGOVAT A KOMUNIKOVAT PRODUKTY V OBLASTI SLUŽEB

Popis kurzu na míru JAK PROPAGOVAT A KOMUNIKOVAT PRODUKTY V OBLASTI SLUŽEB

Určeno pro
marketingové pracovníky firem podnikajících v oblasti služeb nebo výrobků s vysokým podílem služeb, kteří jsou odpovědni za jejich uplatnění na trhu a specialistům v oboru marketingové komunikace.

Cíl:
Odpovědět na otázky:
* Čím je specifický marketing služeb?
* Proč mají u služeb jednotlivé nástroje marketingového mixu jinou váhu než u marketingu hmotných výrobků?
* Odlišnost marketingu služeb - rozšířený marketingový mix ve službách o další P, praktické důsledky - co z toho vyplývá?
* Jaké komunikační nástroje jsou ve službách efektivní a proč? (a naopak)
* Jak zaměřit efektivní komunikační strategie ve službách? Fungují jednotlivé komunikační nástroje stejně v celém spektru služeb?

Obsah:
* Služby a jejich vlastnosti, různé typy služeb
* Specifika marketingu služeb - odlišnosti od marketingu hmotných produktů (rozšířený marketingový mix ve službách a jeho promítnutí do marketingové komunikace)
* Co je nutno vědět při volbě komunikačních strategií a tvorbě komunikačního mixu - jaké komunikační nástroje jsou ve službách efektivní a proč (a naopak)
* Budování značky ve službách
* Konkrétní případové studie a ukázky, cvičení
* Zásady efektivního marketingu služeb

Metody výuky:
Praktický interaktivní seminář kombinovaný s workshopem, případové studie, cvičení, diskuze.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a šest ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace