IT Service Management / ITIL

  • Kurz na míru

  • ID akce:
    254775

Popis kurzu na míru IT Service Management / ITIL

Stále více organizací se orientuje na nový způsob správy IT služeb – na komplexní řešení, které vhodně integruje používané technologie, procesy a lidské zdroje. HP vlastní prověřený IT Service Management Reference Model, který je přední metodologií na trhu a který vychází ze standardů ITIL. Model vychází z toho, že pro hodnocení příspěvku IS/IT k obchodnímu úspěchu podniku je klíčová kvalita a cena služeb, které IS/IT poskytují svým zákazníkům – uživatelům IT. Je otázkou strategického rozhodnutí firmy a vedení IT, jakým způsobem budou tyto služby zajišťovány – zda z vlastních zdrojů nebo smluvním ujednáním s externím poskytovatelem služby (outsourcing).

Společnost Hewlett-Packard soustřeďuje svou nabídku služeb zejména do oblastí:

  • sladění IT a obchodních procesů
  • návrh IT služeb a jejich řízení
  • vývoj a zavádění služeb
  • provozování služeb
  • návrh a realizace vzdělávacích programů

Vzdělávací centrum HP poskytuje odpovídající vzdělání ITSM všem úrovním organizace. Od vrcholového managementu, přes business a IT managery až po odborné pracovníky zabývající se metodologií, procesy a ITSM produkty. 

Více informací naleznete na adrese: www.hp.cz/skoleni/itil

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace