Hodnocení zaměstnanců ve firmě

Základní info

(Jak zajistit a provádět pravidelná hodnocení zaměstnanců ve firmě, jak přípravit a vést hodnotící rozhovory)

* Účel pravidelných hodnocení zaměstnanců ve firmě (systém a organizace hodnocení)
* Kritéria pro hodnocení zaměstnanců (stanovení objektivních kritérií, metodika posuzování)
* Organizace a příprava provádění periodického hodnocení zaměstnanců
* Příprava hodnotitelů na vedení hodnotícího rozhovoru (formální, obsahové a psychologické požadavky)
* Hodnocení zaměstnance (vedení rozhovoru, úloha hodnoceného, jak zvýšit jeho spoluúčast)
* Hodnotící rozhovor mezi nadřízeným a hodnoceným zaměstnancem (dialog, vedení, zásady)
* Zpracování závěrů a další využití výsledků hodnocení zaměstnanců ve firmě

Organizační charakteristika kurzů:
Kurzy jsou organizovány jako tréninkové, s aktivním nácvikem technik a dovedností, s využitím videozáznamů a zpětné vazby. Pracovní sešity. Program může být upřesněn podle konkrétních požadavků firmy. Termíny realizace kurzů se přizpůsobí potřebám času a místa objednatele. Kurzy jsou vhodné pro ucelené skupiny pracovníků firem.

Způsob realizace:
V místě objednatele nebo v prostorách zajištěných dodavatelem.

Cenové podmínky:
Výhodné smluvní ceny.

Hodnocení zaměstnanců ve firmě

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a tři ? Součet zapište číslicemi.