Firemní management

Kurz na míru

Základní info

Teoretické zázemí podnikatelských aktivit, výklad základních manažerských činností formou případových i obecných návodů, které lze aplikovat na řízení podniků různých typů - především obchodních firem.
* pojem managementu, management 90-tých let
* charakteristika firmy, formy a typy podniků, financování podniku, zákazník, konkurence, státní a mezinárodní vliv
* tvorba firemní strategie, taktické a operativní plány
* organizační struktury firem a jejich vývoj (franchising, síťové struktury...), "top"-management
* rozhodovací proces, nalezení optimálního rozhodnutí, rizika rozhodování
* motivace, komunikace, kontrola - vnější a vnitřní firemní komunikace, technické komunikační prostředky, účinnost kontroly
* finanční management, finanční ukazatele a finanční plánování

Firemní management

Termíny kurzu

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.