DOVEDNOSTI PRO CALL CENTRA / TELEFONICKÉ DOVEDNOSTI

  • Kurz na míru

  • ID akce:
    98037

Popis kurzu na míru DOVEDNOSTI PRO CALL CENTRA / TELEFONICKÉ DOVEDNOSTI

Cílem programů "ma míru" je vytvářet efektivní řešení v oblasti firemního rozvoje a zvyšování výkonnosti pracovníků dle identifikovaných potřeb.Naše přístupy k tvorbě firemních vzdělávacích programů:

  • respekt individuality potřeb a specifik pracovních pozic
  • profesionální monitoring potřeb a servis
  • maximální efektivnost a budování trvalých hodnot
  • přímá zpětná vazba a flexibilní úprava celého programu

TÉMATA:

  • Péče o zákazníka služby zákazníkům po telefonu
  • Základní dovednosti pro telefonní prodej
  • Práce s obtížným zákazníkem po telefonu
  • Vyřizování stížností, práce s obtížným zákazníkem po telefonu
  • Pokročilý prodej po telefonu
  • Dovednosti v telemarketingu
  • Umění vyjednávat po telefonu
  • Vymáhání pohledávek po telefonu
  • Zvládání stresu při práci po telefonu
  • Koučování pro supervizory call center

MYSTERY SHOPPING PO TELEFONU

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace