Dovednosti při řešení konfliktů

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    46381

Popis kurzu na míru Dovednosti při řešení konfliktů

Určeno:
Pracovníkům personálních a právních útvarů, manažerům, pověřovaných prosazováním zájmů organizace v opozičním prostředí a situacích, představitelům odborových organizací.


Cíle semináře:
Zdokonalíte svoje schopnosti zvládat konfliktní situace v pracovních vztazích.Osvojíte si efektivní přístupy při řešení konfliktů a naučíte se pracovat s neshodami mezi pracovníky konstruktivním způsobem.Seznámíte se s možnostmi prevence destruktivních mezilidských vztahů.


Obsah:
Druhy konfliktů a jejich řešení
Strategie a prevence konfliktů
Svízelné typy osob
Umění kompromisu a dohody
Hádka jako komunikace
Role vedoucího v pracovních konfliktech


Metody:
Interaktivní výklad, trénink modelových situací, práce ve skupinách.


Rozsah semináře: 1 den


Popis:
V rámci sociálních vztahů v průběhu vzájemné komunikace dochází mezi lidmi zákonitě k názorovým či osobnostním střetům. Zdrojem těchto neshod jsou nejčastěji rozdílné zájmy, cíle, názory, hodnotové preference lidí, rovněž ale povahové a temperamentové rozdíly.Velkou roli při vzniku neshod hrají různá přání, úmysly a aspirace jednotlivých osob.Nelze pominout i působení osob se zvýšenou tendencí ke konfliktnímu jednání v jakékoliv situaci.

Dovednost úspěšně zvládat konfliktní situace a účinně jim předcházet lze trénovat a neustále zlepšovat.
Vzhledem k závažným destruktivním vlivům častých konfliktů na pracovní výkon a produktivitu pracovníků, patří schopnost úspěšného řešení konfliktů k základnímu "vybavení" vedoucích pracovníků na všech úrovních řízení.

Seminář Vám umožní tuto dovednost zdokonalit pro využití zvláště v pracovních vztazích.
Zdokonalíte svoje schopnosti zvládat konfliktní situace v pracovních vztazích.Osvojíte si efektivní přístupy při řešení konfliktů a naučíte se pracovat s neshodami mezi pracovníky konstruktivním způsobem. Seznámíte se s možnostmi prevence destruktivních mezilidských vztahů.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace