Dovednosti obchodníka

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    95002

Popis kurzu na míru Dovednosti obchodníka

Zaměřujeme se na systémový přístup k rozvoji obchodních dovedností, a to hlavně z hlediska dlouhodobých potřeb celé obchodní činnosti, které zabezpečují schopnost konkurence na náročném trhu. Tímto přístupem je systematické ovlivňování lidí k trvalé snaze o vlastní seberozvoj v součinnosti s budováním spolupracujícího obchodního týmu a pocitu příslušnosti k firmě tak, aby zájmy společnosti byly co nejvíce i zájmy lidí v ní a opačně.

Klíčová slova:
účinná obchodní komunikace a obchodní dovednosti, týmová spolupráce , vytváření spolupracujícího týmu, pozitivní firemní klima, učení prožitkem, aktivní seberozvoj, videotrénink, moderovaná diskuse, pozitivní ovlivňování obchodních partnerů, facilitovaná skupinová práce.

Cílová skupina:
obchodní reprezentanti firmy, obchodní zástupci

Časový program:
celkem 24-26 hod., nejlépe ve 4-6 hodinových blocích

Absolvováním tohoto programu mohou účastníci získat tyto dovednosti a zkušenosti:
Komunikační dovednosti, které vedou k pozitivnímu ovlivňování jiných
Růst sebedůvěry a samostatnosti v práci s klienty a v týmové spolupráci
Určovat a hodnotit osobní cíle ve vztahu k jiným lidem, k práci, k postavení a výkonnosti v organizaci či firmě
Využívat týmové spolupráce pro podporu své profesionální činnosti
Umět používat ty komunikační dovednosti, vedoucí k úspěšnému obchodnímu jednání
Využívat své přednosti, poznávat své limity a vyvarovat se opakování chyb
Pozitivně vytvářet a ovlivňovat týmovou spolupráci a firemní klima

Témata a obsah kurzu:
Vliv osobnosti na komunikaci, techniky sebepoznání
Sociálně psychologická orientace člověka a její vliv na komunikaci
Rozvoj sebedůvěry a odvahy v prezentaci
Rozvoj komunikačních standardů, pozitivní ovlivňování jiných, verbální a neverbální komunikace
Analýza negativních komunikačních stylů, techniky překonávání konfliktů a námitek
Techniky a strategie obchodní komunikace
Význam budování týmu pro úspěšnost firmy
Skupinová práce a její vliv na rozvoj komunikačních a sociálních dovedností a zkušeností
Skupinová dynamika a možnosti jejího pozitivního ovlivnění pro firmu
Souvislosti mezi lidským a profesním přístupem k lidem ve firmě
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace