Cold calling - telefonické sjednávání schůzky u zákazníků, navolávání studených kontaktů

Popis kurzu na míru Cold calling - telefonické sjednávání schůzky u zákazníků, navolávání studených kontaktů

URČENO

obchodníkům, podpoře obchodu, telefonním operátorům

PŘÍNOS

  • odstranění zábran telefonovat neznámým potenciálním klientům
  • zvýšení jistoty  a úspěšnosti v telefonickém sjednávání schůzek
  • získání tipů a rad, jak efektivně zvyšovat počet schůzek a obchodů

OBSAH

  • Vyhledávání kontaktů
  • Pravidla akvizičních telefonátů
  • Struktura telefonátu
  • Lineární princip telefonického hovoru
  • Vkládání drobných informací,  které usměrňují uvažování partnera
  • Volba vhodných slov a jejich dopady na další průběh hovoru
  • Jak pracovat s hlasem a zaujmout klienta
  • Citlivé vedení klienta bez myšlenkových skoků
  • Zpracování námitek klientů
  • Získávání informací od klientů v omezeném čase
  • "Čtení" zákazníků na základě jejich slov a vět
  • Efektivní využívání otázek 
  • Tipy na:  organizace práce, stres, nepříjemné situace, obtížní klienti
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je deset a jedna ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace