Chatování s náročným klientem v obtížných situacích

Popis kurzu na míru Chatování s náročným klientem v obtížných situacích

Program připravíme na míru pro skupinu pracovníků Vaší společnosti. Obsah je vždy upraven přesně podle zadavatele.

Cílová skupina

Program je určen pro všechny, kteří komunikují na své pozici s obtížnými klienty po chatu nebo e-mailem.

Cíl

Naučit se předcházet konfliktním situacím po chatu, identifikovat obtížného klienta a naučit se s ním jednat,  zlepšit  své komunikační dovednosti.

Obsah

  • Motivace pro profesionální službu zákazníkům
  • Obtížné situace
  • Nástroje pro jejich řešení
  • Budování vztahu
  • Asertivní techniky
  • Základní techniky, jak zvládat stres
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je deset a dvě ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace