Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Záruky, vyřizování reklamací a další povinnosti prodejců dle nového občanského zákoníku

kurz

Základní info

Získejte komplexní přehled o povinnostech podnikatelů vůči jejich spotřebitelům

Cílem kurzu je seznámit účastníky s povinnostmi podnikatelů vůči spotřebitelům, které jsou spojeny s prodejem zboží a poskytováním služeb v obchodě. Dále účastníci kurzu získají detailní přehled o způsobu a formě vyřizování reklamací. Přínosem by mělo být také seznámení se zásadními změnami v návaznosti na přijetí nového občanského zákoníku. Nová právní úprava otevírá možnost zrevidovat a připravit nové obchodní podmínky a nabídky pro spotřebitele, které lépe reagují na jejich poptávku.

 

Kurz je určen:

  • Podnikatelé
  • Živnostníci
  • Vedoucí zaměstnanci
  • Pracovníci, kteří vyřizují reklamace spotřebitelů

 

Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás:

  • Přehled povinností při prodeji zboží a poskytování služeb
  • Detailní seznámení s tím, jak správně a v jaké formě vyřizovat reklamace
  • Dopad nového občanského zákoníku
  • Inspirace k revizi obchodních podmínek
  • Certifikát o absolvování kurzu
  • Občerstvení, oběd a studijní materiály jsou zahrnuty v ceně kurzu

 

Záruky, vyřizování reklamací a další povinnosti prodejců dle nového občanského zákoníku

Vybraný termín:

23.10.2014  Brno Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.