Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Telefonická interaktivní komunikace

Základní info

Kurz je určen operátorům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém kontaktu se zákazníky (včetně interních zaměstnanců) a kteří chtějí získat sebejistotu při telefonování. Účastníci kurzu posílí komunikační schopnosti a získají základy rétoriky potřebné k efektivní telefonické komunikaci. Dozví se „Jak na trému při telefonování“. Naučí se aktivně naslouchat, účinně argumentovat, úspěšně zpracovávat námitky a to vše jim v praxi pomůže dosáhnout profesionální úrovně komunikace.
  • Komunikace
  • Komunikace
  • Rétorika zaměřená na telekomunikaci
  • Typologie osobnosti
  • Naslouchání, sdělování
  • Asertivita
  • Telefonická komunikace
  • Praktický nácvik telefonního hovoru

Telefonická interaktivní komunikace

Vybraný termín:

20.7.2017 –  21.7.2017  Jihomoravský kraj

Cena
5 900 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a šest ? Součet zapište číslicemi.