Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ NÁKUPU A STRATEGIE NÁKUPU

kurz

Základní info

Strategický nákup nevede pouze ke snížení dodavatelských cen. Hlavním úkolem strategicky řízeného nákupu je nakupovat ve správné kvalitě, kvantitě a čase, od správného a bezpečného dodavatele. Strategický nákup se dlouhodobě a systematicky zaměřuje na uspokojení potřeby interního zákazníka, na kontrolu všech finančních prostředků a na vyhledávání prostoru pro možné úspory, na optimalizaci nákupního procesu a zvýšení jeho flexibility, na snížení nákupního rizika, podporuje inovace a vývoj. Tímto podstatným způsobem přispívá ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti, k dosažení firemních cílů a v neposlední řadě ke zvýšení její hodnoty.

Jak Vám tento seminář pomůže ve vaší nákupní praxi:

  • Získáte informace a praktické dovednosti pro zavedení a používání nástrojů strategického řízení nákupu
  • Naučíte se používat metody optimalizace procesu nákupu a snižování jeho nákladů
  • Naučíte se aplikovat jednoduchou metodiku pro nastavení pravidel nákupu, určení přesných rolí a jejich odpovědností

Určeno:

Manažerům logistiky, manažerům nákupu, nákupčím, střednímu a vyššímu managementu společností všech velikostí, kteří chtějí oddělení nákupu řídit a vlastní nákupní činnost realizovat na základě promyšlené strategie. Dále je určen referentům nákupu, kteří mají zájem vzdělávat se a kariérově růst.

Co se dozvíte:

  • Jaké jsou trendy v oblasti nákupu
  • Jakým klíčovým činnostem se při řízení nákupu věnovat a proč
  • Na které klíčové procesy nákupu se zaměřit a proč
  • Jak identifikovat pracovní role a rozdělit odpovědnost
  • Jaké jsou klíčové parametry výkonnosti nákupu
  • Proč je důležité rozdělení nakupovaného zboží a služeb
  • Jaké faktory ovlivňují strategii nákupu a jak ji optimálně nastavit
  • Jaké analýzy se k oblasti nákupu vztahují a jak je použít v praxi
  • Řízení rizika v nákupu
  • Jak rozvíjet oddělení nákupu a zvyšovat jeho efektivitu
  • Proč je důležitá IT podpora nákupu a jak ji využít pro vyjednání lepších dodavatelských podmínek a cen

Metody:

Výklad, aktivní zapojení a diskuze účastníků, praktické řešení případové studie.

STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ NÁKUPU A STRATEGIE NÁKUPU

Vybraný termín:

15.1.2015  Jihomoravský kraj

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.