Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Osobitá péče o zákazníka

Základní info

Vztahy obecně mají obdobný průběh, úskalí i příčiny ukončení. Ať již jsou to vztahy osobní nebo obchodní. Počáteční úsilí vyvinuté pro získání zákazníka (partnera) po čase vystřídá tzv. usnutí na vavřínech, mylná představa o vztahové jistotě a poleví zájem o uspokojování jeho potřeb. Bezprizorní zákazník se najednou cítí (stejně jako partner) zklamán a záhy se objeví jiný obchodník, se stejným prvotním zájmem. Zákazník s námi obchodní vztah ukončí. Energeticky a nákladově je vždy náročnější získávání nových zákazníků, případně narovnání narušených vztahů, než kvalitní soustavná péče o zákazníka. Jak se vyvarovat těmto zásadním chybám se dozvíte v našem praktickém workshopu.
  • Význam péče o zákazníka
  • Význam péče o zákazníka
  • Nejčastější mýty o obchodních vztazích
  • Podstata vztahu se zákazníkem
  • První dojem se špatně napravuje
  • Cílené vytváření vztahu se zákazníkem
  • Nastavení standardů péče o zákazníka
  • Každodenní nezbytná péče o zákazníka
  • Souvislosti a činnosti na rámec povinností
  • Očekávání zákazníka
  • Budování důvěry a její udržení
  • Signály nespokojeného zákazníka
  • Zavedení systému péče zákazníka do své praxe
  • Konkrétní nástroje a jejich využití
  • Efektivní práce s databází zákazníků
  • Důležitost referencí
  • Maximální vytěžení zpětné vazby
  • Vnitrofiremní změny v návaznosti na zpětnou vazbu
  • Praktický nácvik

Osobitá péče o zákazníka

Vybraný termín:

10.8.2017 –  11.8.2017  Jihomoravský kraj

Cena
5 900 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a šest ? Součet zapište číslicemi.