Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Interní personální marketing

kurz

Základní info

Cílem semináře je, abyste:

  • poznali vymezení interního personálního marketingu a jeho východiska
  • získali praktické inspirace, jak posílit prostřednictvím interního personálního marketingu strategický význam řízení lidských zdrojů ve firmě a prestiž útvaru lidských zdrojů
  • věděli, jaké nástroje mohou být v rámci interního marketingu ve vazbě na aktuální situaci a strategické záměry firmy využity

Obsahem:

  • Vymezení interního personálního marketingu a jeho možných cílů
  • Vazby externího a interního personálního marketingu, v čem se vzájemně propojují, doplňují
  • Jaká východiska určují nastavení a využití nástrojů interního personálního marketingu
  • Interní personální marketing a firemní kultura
  • Rozvoj komunikace se zaměstnanci jako součást interního personálního marketingu
  • Audit „interních zákaznických vztahů“ personálního útvaru, analýza požadavků interních zákazníků
  • Jak prostřednictvím interního personálního marketingu posílit strategický význam řízení lidských zdrojů ve firmě a zvýšit prestiž útvaru lidských zdrojů (jak být více orientováni na problémy organizace , jak propagovat služby personálního útvaru , jak posilovat vztahy a spolupráci v oblasti ŘLZ s manažery ,…)
  • Nástroje personálního marketingu a konkrétní příklady jejich efektivního využití v praxi

Metody výuky

Seminář s aktivní diskusí, sdílení příkladů z praxe

Interní personální marketing

Vybraný termín:

25.11.2016  Jihomoravský kraj Upřesnující informace k termínu

Cena
4 800 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.