Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

FACEBOOK JAKO FIREMNÍ MARKETINGOVÝ NÁSTROJ

kurz

Základní info

Největší sociální síť na světě se stala jedním z nejmocnějších marketingových nástrojů. V České republice je celkem 4 miliony uživatelů, které můžete zaujmout svou nabídkou. Velké firmy opouštějí strategii vytváření webových stránek a raději budují pevnější vztahy se zákazníky prostřednictvím Stránek na Facebooku. Prezentace na sociálních sítích dlouhodobě buduje image, podporuje klientský servis, navazuje vztahy se zákazníky a v neposlední řadě pozitivně ovlivňuje výsledky přirozeného vyhledávání ve vyhledávačích.

Obsah:

  • Proč jsou Facebookové stránky důležité při plánování internetového marketingu
  • Jakou roli hrají sociální sítě při optimalizaci (SEO)
  • Jaké jsou rozdíly mezi Facebook stránkou (Pages), skupinou a osobním profilem 
  • Jak založit firemní profil (firemní stránku/page) na Facebooku
  • K čemu slouží jednotlivé funkce na Facebooku
  • Jak Facebook zobrazuje příspěvky stránek + jak jej zorpagovat
  • Publikování obsahu – co, kdy a jak zveřejnit
  • Jak získat fanoušky pro nové i stávající stránky – brandová a nebrandová stránka
  • Jak vytvořit placenou reklamu na Facebooku
  • Nastavení a správa reklamy na Facebooku
  • Soutěže na Facebooku - sledujeme za vás neustále měnící se pravidla
  • Budování image na Facebooku
  • Využití Social Plugins - propojte web s FB stránkou
  • Jak řešit duplicity na Facebooku
  • Vyhodnocení efektivity FB stránky pomocí Insights (Statistiky)

Proč marketingově využívat i další sociální sítě:

  • Twitter - rychlé mikroblogování
  • Google+ - chytré sdílení informací
  • LinkedIn - business networking

Metody:

Školení je zaměřené prakticky s důrazem na vaše facebookové stránky nebo projekty. Malé skupinky zajišťují dostatek prostoru pro vaše dotazy.

FACEBOOK JAKO FIREMNÍ MARKETINGOVÝ NÁSTROJ

Vybraný termín:

24.4.2015  Jihomoravský kraj Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.