Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Argumentace, vyjednávání a námitky

kurz

Základní info

Cíl semináře
Školení je zaměřeno na zlepšení komunikačních dovedností na poli argumentace a všech klíčových kompetencí v oblasti mezilidské komunikace. Cílem semináře je osvojit si hlavní pravidla komunikačních postupů, dobře se připravit na vyjednávání, naučit se základní argumentační a vyjednávací taktiky, uvědomit si, že vedení jednání a vyjednávání je základním prostředkem při formování vztahů se zákazníky (vnitřními i vnějšími) a s partnery.
Komu je seminář určen
Seminář je určený manažerům, obchodníkům, prodejcům a všem těm, kteří potřebují posílit své vyjednávací dovednosti.
Zásady komunikace a jejich využití
Brzdy a ztráty při komunikaci
Naslouchání  - co a proč je dobré si pamatovat
Umění empatie  - klíč k ovládání taktu 
Jak číst pocity a myšlenky druhých podle signálů řeči těla
Důležitost neverbální komunikace v obchodním jednání
Pozor na  některé signály neverbálního sdělování – jak si nenaběhnout
Co všechno klient vidí a vnímá a co nám může uniknout
Styly vyjednávání
Stěžejní druhy námitek – námitky objektivní, subjektivní, „vševědovy“, zlobné, nevyřčené, na poslední chvíli, výmluvné
Námitky a jak jim předcházet 
Databanka odpovědí na námitky
Prezentace produktu, zvládání námitek - cvičení ve skupinách “Námitky”
Techniky podporující uzavření jednání – kývající pes, strategie ticha…
Případová studie
Diskuse, dotazy. 

Argumentace, vyjednávání a námitky

Vybraný termín:

11.4.2018  Jihomoravský kraj Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.