Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

FAKTURACE V PŘESHRANIČNÍM OBCHODU A SLUŽBÁCH (včetně účtování přijatých faktur)

kurz

Základní info

Cíl semináře: Seminář reaguje na potřebu ekonomických úseků /účtáren/ nakládat s daňovými doklady od zahraničních partnerů a jejich řádnou evidenci pro daňové a účetní potřeby. Je adresován těm účtárnám, které vystavují a přijímají daňové doklady od zahraničních partnerů. Na praktických příkladech – vydaných i přijatých daňových dokladech v češtině a angličtině – si účastníci semináře ozřejmí správné uplatnění DPH, problematiku dovozu a vývozu včetně cel a promítnutí do účetnictví (souvztažnosti). Jako bonus účastníci semináře obdrží datový nosič s jednotlivými typy daňových dokladů v angličtině pro využití v praxi včetně nejčastějších doplňkových smluvních typů řešících obchodně závazkové vztahy v mezinárodním kontextu – dohoda o zápočtu pohledávek, uznání závazku, množstevní bonus atd.
Pro koho je seminář určen: Fakturantky, finanční účetní zaměřené na účtování přijatých faktur s původem z EU či třetích zemí, obchodníky se specializací na zahraniční obchod a služby, kteří s partnery řeší a komunikují závazky, fakturaci, opravné daňové doklady, skonta, množstevní bonusy atd. Znalost anglického jazyka není nutná. Seminář je celý veden v češtině.
Anotace semináře:
Kontrolní hlášení 2016
- promítnutí přeshraničních plnění /zboží i služby/ v tomto novém kontrolním výkazu od ledna 2016.
Pořízení zboží z jiného členského státu – uplatnění DPH, ukázka a náležitosti faktury, řešení reklamace (množstevní, kvalitativní), skonto, přijetí vzorků, uplatnění nároku na odpočet, účetní souvztažnosti, trojstranné obchody.
Dodání zboží do jiného členského státu – místo uskutečnění zdanitelného plnění, osoba povinná přiznat DPH, důkazní prostředky pro daňový režim, vazba na souhrnné hlášení, množstevní bonus na konci sledovaného období, zasílání zboží, ukázka a náležitosti faktury.
Dovoz zboží – uplatnění DPH při dovozu, celní problematika, faktury při dovozu, celní problematika, účetní souvztažnosti, rizika při dovozu.
Vývoz zboží – uplatnění DPH při vývozu, celní problematika, faktury při vývozu, důkazní prostředky.
Poskytnutí služeb do jiného členského státu a třetí země – uplatnění DPH u služeb dle základního pravidla – viz paragraf 9, ZDPH, souhrnné hlášení – specifikace dle typu služeb, ukázka faktur včetně jejích náležitostí.
Přijetí služeb z jiného členského státu – uplatnění DPH u přijatých služeb – z EU i třetích zemí, režim samovyměření – případy, ukázka faktur a náležitostí, účtování přijatých služeb, časové rozlišení u déletrvajících služeb na konci roku.
Zvláštní režim pro cestovní ruch – paragraf 89 ZDPH, uplatnění DPH v cestovním ruchu.
Služby související s pohybem pracovníků v zahraničí – přijaté služby v EU a ve třetích zemích, možnosti nárokování DPH z přijatých služeb, účtování. Diskuse, dotazy.

FAKTURACE V PŘESHRANIČNÍM OBCHODU A SLUŽBÁCH (včetně účtování přijatých faktur)

Vybraný termín:

12.10.2015  Jihomoravský kraj Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.