Voucher se slevou 40 % na Studium Interactive Online MBA na LIGS University + předplatné HR News ZDARMA

  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:

Popis kurzu Voucher se slevou 40 % na Studium Interactive Online MBA na LIGS University + předplatné HR News ZDARMA

Program MBA (Master of Business Administration) můžete na LIGS University studovat moderní formou interactive online. Díky tomu je studium MBA časově flexibilní a začít můžete kdykoliv v průběhu roku a odkudkoliv na světě. Studium MBA si můžete zvolit v češtině, angličtině nebo slovenštině. Sami si také vybíráte specializaci svého MBA i jednotlivé předměty, které chcete studovat. Záleží pouze na vás a vašich preferencích.

Cena voucheru je 53058 Kč + 21 % DPH a jako bonus obdržíte zdarma roční předplatné portálů HR News, Management News a Sales News v hodnotě 1490 Kč plus DPH.

SPECIFIKACE PROGRAMU INTERACTIVE ONLINE MBA:

Délka studia: standardně 1 - 2 roky Zahájení programu: kdykoliv v průběhu roku
Jazyk programu: čeština, slovenština a angličtina nebo kombinace těchto jazyků Doporučujeme pro: absolventy VŠ nebo absolventy SŠ s manažerskou praxí
Forma studia: interactive online Získaný titul: MBA

STRUKTURA PROGRAMU INTERACTIVE ONLINE MBA

Manažerský program Interactive Online MBA se skládá celkem z 12 předmětů. Student absolvuje 6 předmětů základního modulu (předměty jsou shodné pro všechny studenty), 2 předměty zvolené specializace (dle výběru) a 4 předměty z volitelného modulu (dle výběru).

6 předmětů základního modulu:

  • Management
  • Finance
  • Human resources
  • Komunikace
  • Marketing
  • Manažerská etiketa a etika

Specializace:

  • Strategický management
  • Účetnictví
  • Projektový management
  • HR management
  • Mezinárodní marketing 
  • E-business 
  • Sales management
  • Mezinárodní obchod
  • IT management
  • Finanční management
  • Cestovní ruch a letecká doprava 
  • Právo 
  • Environmentální  management

Volitelný modul:

  • Strategické řízení
  • Krizový management
  • Projektové řízení
  • Procesní řízení
  • Globální marketing
  • Marketingová komunikace
  • Strategické řízení prodeje
  • Key account management
  • Risk management
  • Finanční trhy a investování
  • Finanční reporting a analýzy
  • Manažerské účetnictví
  • Plánování a rozvoj lidských zdrojů
  • Získávání a výběr pracovníků
  • Mezinárodní obchodní jednání
  • Mezinárodní obchodní vztahy
  • Plánování IT strategie
  • IT infrastruktura
  • E-commerce
  • Internet jako součást strategie komunikačního marketingu
  • Management cestovního ruchu
  • Civilní letecká doprava
  • Pracovní právo
  • Občansko-obchodní právo
  • Ochrana životního prostředí
  • Globální změny klimatu
 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace