Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

PRŮZKUM TRHU - zda, kde, jak a za kolik

Základní info

Určeno pro
všechny, kteří chtějí znát situaci na trhu, zmapovat si konkurenci, lépe využít interní data, pochopit vnímání svých produktů u koncových zákazníků a dělat správná rozhodnutí, ne jen na základě intuice, ale dat z trhu. Primárně je seminář podkladem pro rozhodování o tom, zda a jak realizovat průzkum, a co od něj očekávat. Zaměřuje se na vedoucí pracovníky, marketing / komunikaci, obchodní oddělení.

Cíl:
Seznámit účastníky s možnostmi a limity průzkumu trhu. Ukázat jim, v jakých případech, jakým způsobem (vlastními zdroji vs. subdodávkou) a za kolik realizovat testování. Naučit je jednat s agenturami a správně zadat, kontrolovat a využívat jejich práci.

Obsah:
* Průzkum trhu – možnosti, přínosy a nedostatky („SWOTka“)
* Metody a jejich výhody, nevýhody
* Vlastní zdroje
* Práce s daty
* „Domácí“ výzkumný tým, agentury
* Ceny, dodávky, interpretace, následné využití

Metody výuky:
Výklad a moderovaná diskuze, příklady z praxe, interaktivní část s modelovými příklady.

Co si s sebou vzít na kurz:
Na kurz si připravte seznam otázek, které ve společnosti řešíte v souvislosti se zákazníky a produkty, případně přehled marketingových průzkumů, které jste realizovali, či o nich uvažovali. Dále si s sebou vezměte ukázky Vašich realizovaných / připravovaných kampaní (tištěnou či elektronickou podobu), které si spolu rozebereme.

PRŮZKUM TRHU - zda, kde, jak a za kolik

Vybraný termín:

1.9.2017  Praha 2 Upřesnující informace k termínu

Cena
4 300 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a tři ? Součet zapište číslicemi.