Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

JAK ÚSPĚŠNĚ VÉST PŘIJÍMACÍ POHOVOR - NEJLEPŠÍ TIPY A POSTUPY Z POHLEDU VEDOUCÍHO, UCHAZEČE, PERSONALISTY - VČETNĚ NÁCVIKU

kurz

Základní info

Bezkonkurenční seminář s praktickým nácvikem, využívající nejnovějších zkušeností náborářů a personálních ředitelů, jakož i poznatků světových guru náboru Lou Adlera, autora nedávných bestsellerů na téma náborových pohovorů, a Liz Ryanové, špičkové poradkyně v náboru.

Výběr pracovníků má zásadní vliv na úspěch organizace. Zkraťte čas i počet pohovorů použitím správných poznatků a zvyšte násobně efektivitu prováděných pohovorů ve vaší organizaci. Zajistěte si správné lidi na správných místech a to velmi efektivně. Soustřeďte na to důležité co rozhoduje o úspěchu.

Kdo bude mít ze semináře prospěch: Všichni, kdo se zabývají výběrem pracovníků a chtějí za polovinu času nebo méně dosáhnout diametrálně lepších výsledků –  náboroví referenti a specialisté ve firmě i pracovníci náborových agentur. Vedoucí pracovníci, kteří vedou výběrové pohovory s pomocí personalisty nebo i bez odborné pomoci. Uchazeči, kteří chtějí uspět a naučit se vést pohovor ve svůj prospěch. Méně zkušení náboráři, kteří hledají nové impulsy co se naučit a jak se stát kovaným profesionálem.

Cíle: účastníci budou schopni porozumět hlavním faktorům úspěchu a překážkám efektivního výběrového pohovoru, poznat vybrané prvky, které zvyšují úspěch a šetří čas u pohovoru, naučit se je nácvikem správně používat, vést pohovor ke svým cílům obratně a cílevědomě.

Program: Hlavní předpoklady efektivního pohovoru, aktivní naslouchání. Jak se dostat co nejkratší cestou k nejdůležitějším informacím pro obě strany pohovoru. Fáze pohovoru a jejich kvalita, rovnováha procesu, prvních 10 a 40 vteřin k úspěchu. Odkrývání vrstev, jak zjistit chybějící informace pro správné rozhodování. Reakce na obtížné otázky diplomaticky a asertivně. Řízení pohovoru uchazečem. Projednání nabídky. Praktické cvičení – podle vylosovaných zadání nebo podle návrhů účastníků, účastníci si vyzkouší obě role v pohovoru a v různých situacích - pohovor s volnou strukturou, pohovor standardizovaný I a II se záznamem, vždy rozbor dobrých a doporučených prvků pohovoru. Speciální mikrotémata – testování, reference. Závěr - otázky a odpovědi, přezkoušení znalostí.

Hlavní rysy semináře: Moderovaná interaktivní diskuse k obsahovým bodům, rozbor příkladů z praxe, vysvětlení vhodných a nevhodných postupů s diskusí, praktické cvičení – každý účastník v obou rolích. Přezkoušení správného pochopení základního know-how jednotlivými účastníky, otevřená diskuse k otázkám a situacím, které účastníci řeší v jejich situacích. Málo powerpointu, hodně inspirací z praxe, okamžitá praktická využitelnost.

JAK ÚSPĚŠNĚ VÉST PŘIJÍMACÍ POHOVOR - NEJLEPŠÍ TIPY A POSTUPY Z POHLEDU VEDOUCÍHO, UCHAZEČE, PERSONALISTY - VČETNĚ NÁCVIKU

Vybraný termín:

14.12.2015 Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.