Denní tříleté vzdělávací studium v programu Strategie a obchod

studium

Základní info

Obor Strategie a obchod vás naučí, jakýmzpůsobem myslet a pracovat v marketingové, obchodní a ekonomické oblasti firem. Naučíte se zásadám taktického průzlumu trhu, pojmům a nástrojům strategií firem na trhu, hlavním kompetencím a filosofii i marketingu. Vzdělání je zvláště aplikovatelné pro vás, kteří míříte do reklamních agentur, grafických studfií a polygrafických společností jako account nebo event manažeři či jako marketingoví pracovníci zodpovědní za produkci tištěných materiálů společností.

Odborné předměty

Marketing | Management | Ekonomie | Kreativní seminář | Technika administrativy | Výtvarné techniky a technologie v reklamní tvorbě | Účetnictví | Výpočetní technika.

Společné vyučovací předměty

Český jazyk – rétorika a stylistika, Anglický jazyk, Dějiny výtvarné kultury, Právo, Teorie a dějiny reklamy, Masmédia, Aktuální otázky reklamy, Estetika, Etika, Marketingová komunikace, Reklamní texty, Aplikovaná psychologie.

Základní okruhy výuky

Podrobně jsou probrány základní okruhy: strategické marketingové řízení, marketingový informační systém, marketingový výzkum, kupní chování zákazníků, segmentace trhu, marketingový mix (výrobek a výrobková politika, cena a cenová politika, distribuce a distribuční politika a marketingová komunikace). Mimoto je výuka rozšířena o aplikace marketingu, jako je marketing služeb, politický marketing, event marketing, internet marketing a další soudobé trendy marketingu, jako guerilla marketing, virální marketing a mobilní marketing.

Management

Výuka je zaměřena na rychlé osvojení teoretických zásad řízení na praktickém základě. Moderní řízení, založené na pochopení tržní ekonomiky, je jedinou cestou k úspěšnosti a prosperitě.

Znalost stylů a kultury řídící práce, motivace i vztahů a myšlení v řízení je nezbytným předpokladem pro vaše úspěšné zapojení do praxe. Předmět Management by vám měl poskytnout přehled o moderních trendech vedení a řízení kolektivů.

Hlavní cíl

Hlavním cílem výuky je naučit vás ekonomickému a marketingovému myšlení. Současně byste měli získat základní přehled o hospodářském životě ve společnosti, která se řídí zásadami liberální tržní ekonomiky,a v přiměřeném rozsahu si osvojit znalosti podnikové ekonomiky, bez nichž se žádný řídící pracovník neobejde. Předmět dává základní přehled poznatků, které jsou nezbytné pro praktickou aplikaci ekonomie.

Co se dále naučíte:

Zásady reklamní a grafické tvorby, komunikaci s reklamními tvůrci na odborné úrovni, výtvarné techniky a technologie, základy programů Creative Suite 4 Design Premium – Photoshop, Illustrator, InDesign.

 

Dále nabízíme

Denní tříleté vzdělávací studium v programu Reklamní fotografie
Denní tříleté vzdělávací studium v programu Reklamní grafika
Denní tříleté vzdělávací studium v programu Výstavnictví

 

Klíčová slova: vyšší odborná, strategie, obchod, marketing

Denní tříleté vzdělávací studium v programu Strategie a obchod

Vybraný termín:

 Praha Upřesnující informace k termínu

Cena
21 488 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.