Excelling in Customer Care/ Profesionální péče o zákazníky v AJ

  • Jazykový kurz na míru

  • ID akce:
    1149375

Popis jazykového kurzu na míru Excelling in Customer Care/ Profesionální péče o zákazníky v AJ

Profesionální péče o zákazníky

Pro koho je kurz určen: Pro všechny, jejichž náplní práce je komunikace s mezinárodními zákazníky a klienty. Workshop se zaměřuje na zvládnutí nejen komunikace, ale i veškerých procesů týkajících se péče o mezinárodní zákazníky.

Umístění: Praha
Délka: 2 dny
Datum zahájení: 8-9. září 2010
Úroveň angličtiny: B2

Obsah:

  • co vše zahrnuje pojem péče o zákazníky
  • vytvoření vztahu se zákazníkem – mluvená a psaná angličtina
  • umění naslouchat požadavkům zákazníků
  • jak vstřícně reagovat na požadavky zákazníků
  • reakce na nepřiměřené a neočekávané požadavky zákazníků
  • zvládnutí stížností
  • napravení nežádoucí situace
  • zvládnutí kulturních zvyklosti a odlišností

Popis kurzu:

Cílem kurzu je profesionální zvládnutí veškerých situací, kdy je třeba komunikovat se zahraničními klienty a zákazníky. Zaměříme se na odlišnosti v požadavcích mezinárodních zákazníků, získáte rady a tipy jak si získat a udržet zahraničního klienta. V průběhu školení se naučíte klíčové anglické fráze a slovní spojení vhodné pro užití v této oblasti a také jak může Vaše znalost angličtiny pozitivně či naopak negativně ovlivnit zákaznické vztahy. Workshop zahrnuje také praktické procvičení situací ve skupinách

V případě potřeby jsme schopni přizpůsobit obsah a cíl kurzu požadavkům našeho klienta. Pro více informací nás prosím kontaktujte na www.northtraining.eu.

Excelling In Customer Care

Audience: For all those who work in areas which interact directly or indirectly with external customers.  While this is a familiar topic in training it is necessary to highlight the standards expected by international customers in terms of communication and process development to assist Czech companies in the competitive global economy.

Duration: 2 days

One level: B2+

Content:

The workshop will cover the following areas. 

  • What is customer care?
  • Building Rapport with Customers – Spoken and Written English
  • Using Positive and Negative Language
  • Listening Actively to Customers
  • Dealing with Requests
  • Dealing with Unreasonable Requests
  • Managing Expectations
  • Handling Complaints
  • Recovering a Situation
  • Cultural Expectations and Differences

The workshop looks at a variety of situations when it is necessary to communicate with customers in English and helps to examine how best to approach them.  The workshop looks at the key English language used in these situations and how it can affect the outcome, both positively and negatively. The workshop includes a number of group and pair activities to practice the learning and language included in the training.

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace