Dealing with Customers/Péče o zákazníka

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Akce

  • Typ akce:
    kurz
  • Vedeno v jazyce:
    anglicky
  • ID akce:
    569528
  • Lektor

  • Popis
    Informace je přístupná pouze registrovaným uživatelům EduCity Registrujte se hned!
  • Místo konání

  • Region:
    Moravskoslezský kraj
  • Cena *

  • Cena:
    4950 Kč
  • Popis ceny:
    4 950,00 Kč

Popis jazykového kurzu Dealing with Customers/Péče o zákazníka

PŘÍNOS:

* osvojení si základů péče o zákazníka
* zvládnutí asertivních technik v komunikaci se zákazníky
* získání větší jistoty a přesvědčivosti při řešení problémů a reklamací
* zvládnutí argumentačních technik, slovní zásoby a frazeologie
* možnost kombinace s e-learningem.


SKUPINA:
malé skupinky (max. 8-10 účastníků v kurzu)

PRO KOHO:
mírně pokročilí - pokročilí

JAZYK:
angličtina - (firemním klientům nabízíme i variantu "na klíč" v češtině)

ROZSAH:
dva výukové dny (celkem 16 hodin)

DETAILY:
Kurz je originální kombinací jazykového a manažerského tréninku. Je vhodný pro všechny, kdo komunikují se zákazníky, kolegy a obchodními partnery v angličtině. Jeho obsah je upraven tak, aby byl přínosem jak pro méně zdatné angličtináře tak pro velmi pokročilé.

OBSAH
o základy péče o zákazníka
o formální a neformální komunikace
o aktivní naslouchání
o řešení konfliktů, reklamací a stížností
o asertivita
o modelové situace a hry
o nejběžněji používané fráze a obraty
o efektivní komunikace a argumentace


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace