J.I.P. pro firmy s.r.o.

  • TOP

Profil firmy J.I.P. pro firmy s.r.o.

Společnost J.I.P. pro firmy s.r.o. je zaměřená na zvyšování produktivity v obchodních i výrobních firmách (www.jip-pf.cz).

Existuje řada poradenských společností, které firmám nabízejí proškolení personálu, konzultace a další „cenné rady“ pro zlepšení ekonomických výsledků a firemní rozvoj. Realita je však často taková, že lektoři či poradenské firmy po proškolení dané problematiky vystaví fakturu a již se nestarají, zda si jejich doporučení firma vzala k srdci a zda skutečně funguje tak, jak má.

Většina malých a středních podniků v tomto ohledu spíše uvítá dlouhodobou spolupráci s konzultantem, který dokáže nejen odhalit jejich slabiny, realizovat proškolení, ale dokáže také najít dlouhodobé systematické řešení. A hlavně. Firmy klientů potřebují partnera, který se umí podílet na realizaci trvalých změn ve firmách. Tento styl spolupráce zavedla společnost J.I.P. pro firmy s.r.o. Podnikům, kterým se příliš nedaří, pomáhá se znovu postavit na nohy. Prosperujícím firmám pomáhá dosáhnout ještě lepších výsledků. Typický projekt spolupráce s klientem trvá 0,5 - 1 rok.

Jeden z klientů společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o. výše uvedené označil slovy: "Společnost J.I.P. pro firmy s.r.o. nás oslovila zhruba před třemi lety. Zpočátku to vypadalo jako jedna z mnoha nabídek poradenských firem či firem nabízejích školení personálu. Podobné služby jsme využili už v minulosti, ale nepřinesly žádný efekt. Poradci a lektoři nám sice předali návrhy změn, ale protože nikdo nekontroloval jejich dodržování, časem jsme se opět vrátili k původnímu stereotypu. J.I.P. pro firmy s.r.o. v tomto byla jiná. Analýzu naší společnosti a návrh řešení vypracovala pro naši firmu s garancí "buď v tom vidíte smysl nebo to máte zdarma". Navíc bylo jasné, že v tomto případě půjde o dlouhodobou systematickou spolupráci. Po třech letech spolupráce mohu konstatovat, že jsme všechny navržené změny dokázali zrealizovat." Ing. Jiří Zapletal, majitel a výkonný ředitel METRUM s.r.o.

Co se výsledků týče, většina majitelů a manažerů se ke spolupráci s J.I.P. pro firmy s.r.o. vyjadřuje v tomto duchu: "V některých oblastech firmy jsme tušili určité rezervy, které nám analýza J.I.P. potvrdila. Tyto problematické oblasti jsme bohužel neměli čas řešit. Velmi jsem proto ocenili, když se o realizaci změn začali starat konzultanti JIPky a a pečlivě hlídali jejich dodržování. Díky naší spolupráci se zlepšila celková stabilita firmy. Velký úspěch spatřujeme v posílení celkového řízení firmy, budování sítě a dovedností našich obchodních zástupců a zlepšení naší image." V mnoha případech došlo k nárůstu tržeb o 10 i více procent. V jednom případě šlo o nárůst tržeb za necelý rok spolupráce o 60%. V jednom případě se zvýšil čistý zisk klientovi opět za necelý rok o 100%. Výsledky jsou vyjádřitelné jak kvantitativně, tak kvalitativně.

Společnost J.I.P. pro firmy s.r.o. je připravena své služby v oblasti podnikového a manažerského poradenství, prodejních a marketingových strategií, personálního auditu, finanční analýzy, manažerského a obchodního školení i koučinku poskytnout také Vám. Více na webových stránkách www.jip-pf.czwww.restrukturalizace.cz či www.btci.cz

Články firmy J.I.P. pro firmy s.r.o.

Články pro manažery

Jak motivovat obchodníky (5/5): Úspěch spočívá v učení - 29.3.2016

Jak pracovat s dnešními moderními obchodníky? Jak z obchodníka dostat skvělý výkon, aby to bylo nakonec užitečné pro něj i pro firmu či manažera? Co… celý článek

Jak motivovat obchodníky (4/5): Uznání pro každého, kdo je přínosný - 22.3.2016

Setkal jsem se s názorem, že obchodníci jsou takové primadony firmy, že je potřeba jim hrát na ego a jedním z velkých motivátorů je uznání. Jak se dá… celý článek

Jak motivovat obchodníky (3/5): Inspirace pro mladou generaci - 16.3.2016

Dnes se stále častěji setkáváme s novou generací mladých obchodníků, kteří jsou prostě jiní než generace předešlá. Chtějí více volného času, často… celý článek

Jak motivovat obchodníky (2/5): Mantinely výkonnosti - 9.3.2016

Ve firmách obecně panuje názor, že obchodníci nedělají s takovým nasazením, s jakým by bylo třeba. Je potřeba je kontrolovat a neustále držet pod… celý článek

Jak motivovat obchodníky (1/5): Vnitřní motivace - 2.3.2016

Je finanční motivace ta nejúčinnější forma, jak nadchnout obchodníky do práce? Jestli existuje nějaký motivátor, který zaručeně funguje vždy, všude a… celý článek

Zažíváte výrazný nárůst zakázek? - 9.12.2015

Pozor na problémy, které způsobuje nával objednávek či nekoordinovaně rychlý růst firmy Nemusíme hovořit hned o krachu, který zapříčiní rychlý růst… celý článek

Jen třetina menších firem přežije své zakladatele - 20.11.2015

aneb 4 základní pravidla generační obměny ve vedení firmy V České republice je 40 % firem rodinných. Každá třetí ovšem nepřežije více než jednu… celý článek

České firmy zvládají krizi, ale dlouhodobě neumí růst. Proč? - 14.10.2015

Je tomu zhruba rok, co v Česku víceméně odezněla ekonomická krize, která začala v roce 2008 ve Spojených státech. Díky dostatečnému časovému… celý článek

Manažerské desatero - 8.9.2015

Manažerské pozice hýbou českým byznysem. Znáte ale základní pravidla a pokyny, jak lidi kvalitně a efektivně vést? Čtěte, osvojte si a aplikujte… celý článek

Nenechte si dlužníky přerůst přes hlavu - 17.7.2015

Drtivá většina tuzemských firem za svůj produkt či poskytnutí služby někdy nedostala včas a řádně zaplaceno. V nejhorších případech neúnosný objem… celý článek

Zrcadlo jménem cash-flow - 19.6.2015

Řada českých podnikatelů a majitelů firem přiznává, že neznají krátkodobý výhled dalšího cash-flow v jejich firmách. Mají sice dobré finanční výsledky… celý článek

Klasický tragikomický román českých podniků: Zahálka a trest - 13.5.2015

Češi podle posledních průzkumů v práci prolelkují v průměru 52 minut. Mnoho z nás se nad takovou informací ani nepozastaví jen nám potvrdí… celý článek

Zahraniční trend: Zdravá firemní kultura - 20.4.2015

Nepodceňujte atmosféru na pracovišti a firemní kulturu ve vaší firmě. Nespokojení zaměstnanci a jejich vysoká fluktuace můžou mít fatálnější následky… celý článek

Firma musí fungovat od hlavy - 25.3.2015

S problémy v podnikání se někdy potýká každý. Nejčastěji si je zdůvodňujeme neschopností zaměstnanců, konkurencí nebo krizí. Příčina problémů ovšem… celý článek

Audit firemní kultury jako nástroj zvyšování výnosů firmy - 4.9.2014

Značná část podniků s českým kapitálem stále podceňuje význam firemní kultury Všem selsky smýšlejícím lidem je jasné, že relativně spokojený a vedení… celý článek

Jaký bude rok 2014 pro malé a střední firmy v ČR? - 14.1.2014

Nabízí se odpověď: Takový, jaký si ho uděláme. Nicméně tato odpověď by většinu z vás nejen neuspokojila, ale přímo podráždila. Navíc otázka zní, jak… celý článek

Nemáte taková prodejní čísla, jaká byste si přáli? - 17.12.2013

A je to opět tady. Ne, nemám tím na mysli blížící se Vánoce, rozdávání prezentů klientům, nákup dárku pro své nejbližší na poslední chvíli zrovna,… celý článek

Ševcovský management aneb skryté poklady šéfa T. Bati - 29.10.2013

Ralph Waldo Emerson, americký filosof, řekl: Potřebujeme v životě šéfa, který z nás dokáže udělat to, čím chceme být. Vidím kolem sebe mnoho lidí. Mám… celý článek

Jak rozvíjet byznys, aniž byste riskovali ztráty? - 18.9.2013

Mnohokrát jsem se v byznyse setkal s tím, že někdo má zaručený nápad, jak zbohatnout, jak rozjet podnik nový či rozšířit ten stávající. Následně… celý článek

Kam se poděli skuteční lídři? - 24.6.2013

Ryba smrdí od hlavy, praví známé rčení. Pokud něco nefunguje ve firmě (nebo i ve státě), je potřeba začít od horních pater. Pohled nám tak padne na… celý článek

Která firma přežije (nejen) ekonomickou krizi? Aneb rozdíl mezi pasivním a aktivním obchodem - 21.5.2013

Jak se tak pohybuji po těch českých podnikatelských vodách a procházím čím dál více podniků, kterým naše společnost pomáhá formou revitalizací firem,… celý článek

Články pro obchod a marketing

Rozjímání o účelu obchodu - 20.7.2016

Když přemýšlím nad svými schůzkami a nad výsledky, které přinášely, resp. někdy nepřinášely, dospěl jsem k těmto závěrům: 1. Pokaždé (ať už v únoru,… celý článek

Sobectví v obchodě – neúspěch jistý - 4.7.2016

Pamatuji si, jak jsem se v dubnu před každou schůzkou na chvilku zastavil a připomněl si, že chci s klientem vybudovat velké porozumění založené na… celý článek

Opakování, matka moudrosti - 17.6.2016

Včera jsem udělal další obchod, tak o něm napíši pár řádků. Naučil jsem se staronové věci, které napomáhají k úspěšnému obchodování. Pojem staronové… celý článek

Nepři se s druhými o nepodstatné věci. Dej klientovi prostor mít pravdu - 27.5.2016

Udělal jsem prezentaci našeho semináře pro manažery a s úplným klidem a jistotou jsem položil otázku, zda půjde sám, nebo se svým tátou. Odpověděl, že… celý článek

Nechej druhému jeho pravdu - 13.5.2016

Vzhledem k přátelské atmosféře na schůzce, kterou jsem popisoval v minulém článku, jsem se na obchodním jednání nesnažil za každou cenu najít nějaký… celý článek

Co když klient už má dodavatele, konkurenční firmu? - 28.4.2016

Běž si prostě jen popovídat Mám za sebou krásnou zkušenost. Včera jsem byl na schůzce ve firmě M. D. Na schůzku jsem jel pozdě a ke všemu jsem… celý článek

8 klíčových bodů prodeje - 8.4.2016

Rád bych dnes shrnul, co se mi osvědčilo na obchodních schůzkách: 1. Jsem v klidu, uvnitř klidný. Vychutnávám si pohodlně každý přítomný okamžik na… celý článek

Nesnaž se dostat klienta tam, kam chceš ty - to ty se přizpůsobuj jeho potřebám - 25.1.2016

Po předešlé schůzce jsem utíkal na další schůzku. Doběhl jsem tak tak. (Líbí se mi, utíkat z jedné schůzky na druhou.) Jsem utíkající, pomáhající… celý článek

Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, je posvátná - buď zticha - 22.12.2015

Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, jako by byla posvátná. Jeho nejniternější myšlenky se formují do nové podoby. V takovýchto chvílích klienta neruš, mlč.… celý článek

Nejdříve seznam klienta s hodnotou a přínosem výrobku či služby pro něho... - 9.11.2015

... teprve pak mluv o ceně této hodnoty a přínosu Další schůzku jsem měl s klientem, jenž byl zrovna o minulém víkendu na semináři o prodeji. Na… celý článek

Podle ovoce poznáte správnost či nesprávnost rozhodnutí - 21.10.2015

Minule jsem odmítl nevhodného zákazníka. Že jsem se zachoval správně, se potvrdilo hned na další schůzce. Jsem o tom přesvědčen. Proč? Protože jsem… celý článek

Další důkaz "síly" rozhodnutí - 29.9.2015

Dneska ráno jsem se naučil další věc. Je dobré chovat se ke klientům naprosto jednoznačně. Setkal jsem se na schůzce s člověkem, na němž byla patrná… celý článek

Základní paradox: Čím míň chceš prodávat, tím víc obchodů dojednáš - 18.8.2015

Nejúžasnější schůzky z minula jsou pro mě ty, kde jsem v podstatě nechtěl vůbec prodávat. To bych ani neměl jako prodejce říkat nahlas, že? Na základě… celý článek

Vždy klientovi zrekapituluj, co ses od něho dozvěděl - klidně i 3x, 4x za obchodní schůzku - 28.7.2015

Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se stalo i na schůzce, kterou jsem popisoval v minulém článku. Vypíchl jsem… celý článek

Řekni si o reference, aneb obchod dělá další obchod - 30.6.2015

Dneska jsem měl schůzku ve firmě D., jejíž šéf byl na semináři pro manažery. Sešli jsme se už minulý týden bezprostředně po jeho návratu ze semináře.… celý článek

Tajemství "Pana Obchodníka" - 31.3.2015

Klid, vyrovnanost, touha vyslechnout a pochopit, prozíravě odpovědět, zachovávat si v každé situaci vnitřní rovnováhu Ahoj, obchodníku! Zdravím Tebe,… celý článek

Dávej druhému citelně najevo, že mu rozumíš - pokud mu skutečně rozumíš - 6.3.2015

Na schůzkách se mi vždy osvědčilo dávat zákazníkovi zřetelně a viditelně najevo, že rozumím tomu, co říká. Aktivně dávat najevo, že ho vnímám. Někdo… celý článek

Když se nedaří, nevzdávej to - nezdary netrvají věčně, vytrvej - 12.2.2015

Ahoj, můj příteli obchodníku! Po dlouhé době mám opět radost ze schůzek. Buduji porozumění a uzavírám obchody což se mi poslední měsíc vůbec… celý článek

Vše, co potřebuješ k obchodu: Schopnost vybudovat porozumění, naslouchat, být druhému užitečný - 5.2.2015

Ahoj, všem a především pak Tobě, obchodníku! Jsem tu opět s úspěšnou akcí. Poslední dva týdny jsem se věnoval jiné práci než obchodování povinnostem… celý článek

Obchodem chci získat přítele, nejen zákazníka - to je ta nejkrásnější věc na byznyse - 15.1.2015

Proč tedy byl obchod z předchozí lekce pouhou třešničkou na dortu? Protože naše setkání bylo jedním velkým spojením, harmonickým rozhovorem. Poté, co… celý článek

Nevyvíjej na zákazníka nátlak - 19.12.2014

Seděl jsem v jeho kanceláři a živě jsem si představoval, jak zavádí klíčové manažerské nástroje (postupy, techniky, organizaci) z našeho semináře ve… celý článek

Klid, základní výchozí pozice práce obchodníka - 28.11.2014

Zpět ke schůzce. Před schůzkou jsem si předsevzal, že chci nejen vybudovat vzájemné porozumění, ale zároveň se zaměřím na to, abych byl v naprostém… celý článek

Chceš uzavřít obchod? Vybuduj s druhou stranou vzájemné porozumění - 31.10.2014

Ahoj, obchodníku! Jsem moc rád, že ti můžu popsat další úspěšnou akci. Dneska jsem uzavřel smlouvu na seminář pro manažery. Jsem vděčný nejen za… celý článek

Po uzavření obchodu se s klientem dál bav o životě - 17.10.2014

Chceš přítele, ne "zákazníka na jedno použití" Na závěr minulé schůzky jsem se zákazníka zeptal, zda by byl tak hodný a provedl mě po své prodejně.… celý článek

Nejlepší způsob, jak navázat rozhovor - Vyslovit, co jsem vypozoroval - 3.10.2014

Dnes jsem přišel do obchodu pana P., který se rozhodně nechoval vstřícně. Přesto jsem ho poprosil vyzval, zda-li bychom si mohli sednout někam, kde… celý článek

Problematika výkonnosti obchodních zástupců a prodejců aneb zásady úspěšného prodeje - 3. díl - 23.7.2014

Tento článek je součástí širší studie a následné úvahy, která se zaměřuje na výkonnost obchodních týmů. V první části jsme se zaměřili na téma, které… celý článek

Nikdy neházej flintu do žita - 30.6.2014

Jel jsem na další schůzku. Jelikož jsme se s panem P. domluvili na tom, abych ještě schůzku předem potvrdil, zavolal jsem mu a řekl, že se tedy… celý článek

Základní přesvědčovací nástroje - 18.6.2014

Vnitřní jistota obchodníka, fyziologie těla, tonalita hlasu teprve pak následují co do přesvědčivosti slova a jejich význam Zákazník pozná… celý článek

Jak uvnitř, tak vně - mé zaváhání, zákazníkovo zaváhání - 28.5.2014

Začal jsem vytahovat přihlášku. Neměl jsem ale dobrý pocit, v rozhovoru jsme se totiž jen chvíli zdrželi u toho, co všechno mu daný problém způsobuje.… celý článek

Další klíč k úspěchu - neustálý trénink, neustálé, kontinuální zlepšování se coby obchodník i coby člověk - 29.4.2014

Zdravím vás všechny, obchodníci! Jsem moc rád, že vám můžu poslat další úspěšnou akci. Co se vlastně událo? Dneska ráno jsem se hodně těšil na… celý článek

Buď obchodník profesionál - s lidskou tváří a vnímavým srdcem - 3.4.2014

Po zkušenosti z několika minulých schůzek, kdy jsem doplatil na to, že jsem mluvil pouze s jedním společníkem (člověkem) a druhý sledoval náš rozhovor… celý článek

Problematika výkonosti obchodních zástupců a prodejců aneb zásady úspěšného prodeje - 2. díl - 26.3.2014

Tento článek je součástí širší studie a následné úvahy, která se zaměřuje na výkonnost obchodních týmů. V první části jsme se zaměřili na téma, které… celý článek

Zákazníkovi patří plná pozornost aneb Čistý a upřímný zájem o člověka - další klíč k úspěchu - 10.3.2014

Druhá přihláška, kterou jsem dnes uzavřel, byla na seminář o prodeji. Moc si této smlouvy cením, protože jsem dokázal po celou dobu schůzky udržet… celý článek

Problematika výkonosti obchodních zástupců a prodejců aneb zásady úspěšného prodeje - 1. díl - 26.2.2014

V následujícím článku se pokusíme v krátkosti nastínit problematiku a příčiny nízkých výsledků velké části lidí, kteří se pohybují v obchodě, resp. v… celý článek

Čistota rozhodnutí - rozhodnost, jeden z hlavních klíčů k úspěchu - 19.2.2014

Dnes jsme s klientem dotáhli schůzku až do oboustranně vítězného konce. Byla to úspěšná akce. Vlastně to nebyla jedna akce, byly hned dvě. Dneska ráno… celý článek

Význam obchodu - vytvářet hodnoty pro druhé - 4.2.2014

Dneska jsem uzavřel dvě smlouvy. Tentokrát sám, pomyslel jsem si večer s úsměvem, maje při tom na mysli včerejší schůzku, při které jsem spíše… celý článek

Síla rozhodnutí aneb Připravenému štěstí přeje - 28.11.2013

Ahoj, obchodníku! Mám skvělou zprávu. Uzavřel jsem první velkou smlouvu. Velkou, to znamená obchod, ve kterém jsme se s klientem domluvili na… celý článek

Dva faktory, které rozhodují o nákupu - bolest a radost - 6.11.2013

Po schůzce, kterou popisuji v předešlém textu, jsem si sedl do auta. Přihláška na seminář zase nebyla. Nedokázal jsem zrealizovat ani věci, které jsem… celý článek

Pozornost zaměř ven - na klienta. Pak se při obchodování budete oba cítit lépe - 10.10.2013

Schůzka, kterou v tomto článku popisuji, se navzdory mým předešlým předsevzetím opět nevyvíjela podle mých představ. Ouvej, ouvej. Nezjistil jsem… celý článek

Otázky zaměřené na zjištění potřeb zákazníka - 1.10.2013

Dnes jsem dostal víc do krve jednu dovednost, jež se týká zjišťování potřeb. Po dnešní první schůzce jsem seděl v autě, nadšený z toho, že se mi… celý článek

Kvalita, nebo kvantita schůzek? - 10.9.2013

V poslední době odcházím z obchodních schůzek s tím, že se mi daří dosáhnout dvou cílů, co se kvality týče. 1. Vybudovat s klientem porozumění (nechci… celý článek

Veď obchodní schůzku bez křeče, uvolněně a v klidu - 19.8.2013

Ještě bych doplnil v předchozím článku uvedená slova o víře, vytrvalosti, nechávání všeho, co se děje, ok, k budování porozumění s lidmi a k dennímu… celý článek

Nechej být O.K. vše, co se na obchodní schůzce děje - 1.8.2013

Minulý týden jsem se naučil zase něco víc o porozumění. Taky jsem více pochopil, co to znamená být v klidu, nechat být vše, co se děje, ok. Trpělivě… celý článek

Základ obchodování - vybudované porozumění - 15.7.2013

Zdravím Tě. Dneska jsem se vrátil domů a mám skvělý pocit z odvedené práce, tak se o něj chci s Tebou podělit. Začalo to už ráno. Byl jsem ve škole na… celý článek

Příběhy obchodování - 25.6.2013

Vítám Tě u čtení následujících článků, které se věnují prodeji. Jedná se o příběhy, které najdeš detailně popsané v knize Prodej, dřina nebo hra.… celý článek

Kontaktovat firmu - J.I.P. pro firmy s.r.o.

Váš email:
Váš dotaz:
Kontrola proti spamu. Kolik je devět a osm ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace